[Vuurwerktotaal Winactie 8-2018] Win een Volt! Wicked Whistle!

van harte gefeliciteerd winnaars, geniet van de wicked whistle een zeer mooie bak. :D
ik had nog een stille hoop een extra prijs te hebben.daar ik dacht dat er per dag 1 winnaar werd gekozen en ik op 1 dag de enigste inzending was. mare er is ook die regel dat je maar een keer kunt winnen.en het is natuurlijk leuker meer winnaars te hebben.
bijna de laatste actie benieuwd wat dat wordt, heb er veel plezier aan beleefd afgelopen weken.

Gefeliciteerd winnaars!!

van harte gefeliciteerd winnaars, geniet van de wicked whistle een zeer mooie bak. :D
ik had nog een stille hoop een extra prijs te hebben.daar ik dacht dat er per dag 1 winnaar werd gekozen en ik op 1 dag de enigste inzending was. mare er is ook die regel dat je maar een keer kunt winnen.en het is natuurlijk leuker meer winnaars te hebben.
bijna de laatste actie benieuwd wat dat wordt, heb er veel plezier aan beleefd afgelopen weken.

Het idee is 100 dagen, 100 winnaars, het hele idee van elke dag een winnaar is een leuke slogan :D

Van harte gefeliciteerd winnaars. Echt een geweldige cake, prima fluit en dan die color tips, die zijn echt super helder en daardoor wonderschoon. Ik kijk al uit naar jullie reacties in het producttopic in januari. Veel plezier met de prijs!

Dan ben je al zo lang lid, en hebben ze al zoveel jaren deze acties :bonk:

Jemig DarkSoul zit je er alweer niet tussen! Dan maar de hoofdprijs?
Te vroeg "gejuicht", Anihalas. :tongue2:

JOEPIE de POEPIE! :handsup:

Bedankt VWT! Ben er erg blij mee :yes:

Heel spijtig voor Ronn0 en flyineddy die net buiten de boot vallen :p

Bedankt voor je medeleven, ik vind het ook erg jammer dat ik met deze actie niet nog een tweede cake heb gewonnen. :p

Dus ik ben de enige ? Auw haha :p nee hoor, alsnog gefeliciteerd winnaars :D

Sorry. :shy:
Als ik de hoofdprijs win en jij hebt dan nog geen prijs gewonnen, dan schenk ik hem aan jou. :yes:

Winnaars gefeliciteerd! :holland:

Eddy.

Dan ben je al zo lang lid, en hebben ze al zoveel jaren deze acties :bonk:

je zou het wellicht niet aan de kwaliteit van mijn videos zeggen... :p:tongue2: ik doe dit jaar pas voor het eerst actief mee. En neem me svp niet te serieus.. maare dat is volgens mij niemand hier he :bonk:

Back
Bovenaan