[Vuurwerktotaal Winactie 6 - 2018] Win een Hallucinator 2.0

Winnaars zijn nog niet bekend. Is een grapje, van als ik roep gefeliciteerd winnaars, dat alle mensen gaan zoeken. Net als vroeger je gaat op schoolreisje en bij terugkomst, gaan we verstoppen zodat het net lijkt of de bus leeg is en dan kom je tervoorschijn. Erg leuk...
Waar staan die dan.

De winnaars van een Hallucinator 2.0 zijn:

1. Brickstone
  2. Dansan
  3. Adnoctum
  4. Roald
  5. ATF
  6. Dijkhuis
  7. Kees
  8. Vuurwerkmike
  9. wytsevl
  10. Erase2fast

Van harte gefeliciteerd!

Hey DarkSoul de actie die je wist dat zou komen is eindelijk hier. Gefeliciteerd met je Hallucinator alvast!

Volgens mij is er een foutje gemaakt. Ik sta niet tussen de winnaars? :shy:
Ik heb de Hallucinator al drie jaar op rij gewonnen. Ik ging er dus vanuit dat deze steevast voor mij gereserveerd zou worden. Ik had hem al ingepland in mijn showtje...

Ach, dan maar voor de hoofdprijs gaan :D
Gefeliciteerd winnaars!

Volgens mij is er een foutje gemaakt. Ik sta niet tussen de winnaars? :shy:
Ik heb de Hallucinator al drie jaar op rij gewonnen. Ik ging er dus vanuit dat deze steevast voor mij gereserveerd zou worden. Ik had hem al ingepland in mijn showtje...

Ach, dan maar voor de hoofdprijs gaan :D
Gefeliciteerd winnaars!

Ja dan hebben ze toch een fout gemaakt :frusty:

Misschien omdat dit de 2.0 is?

Anyhows was het dit topic of dat andere waar ik de winnaars alvast had gefeliciteerd? Anders gewoon nog een keer! :handsup:

Winnaars zijn nog niet bekend. Is een grapje, van als ik roep gefeliciteerd winnaars, dat alle mensen gaan zoeken. Net als vroeger je gaat op schoolreisje en bij terugkomst, gaan we verstoppen zodat het net lijkt of de bus leeg is en dan kom je tervoorschijn. Erg leuk...

het heeft wel geholpen!

Back
Bovenaan