[Vuurwerktotaal Winactie 6 - 2018] Win een Hallucinator 2.0

Zo, mijn inzending ook weer verzonden. :)
Was weer een leuke rebus.
Er waren 2 plaatjes/woorden die mij aan het twijfelen brachten, maar na nog eens wat beter te kijken viel ineens het kwartje. :D

Eddy.

Yes ook weer ingevuld, hopen op geluk! Bepaalde echt even over moeten nadenken, maar we zijn er uiteindelijk gekomen.

Deze ging mij redelijk makkelijk af, laatste plaatje was inderdaad niet heel duidelijk, maar met even wat logisch nadenken was die wel te doen. :yes:

Pff dat laatste plaatje heb ik veel te lang naar moeten staren, maar het kwartje is gevallen! :p

Bedankt voor weer een leuke actie.

Kwartje is gevallen :handsup:

Zo, mijn inzending ook weer verzonden. :)
Was weer een leuke rebus.
Er waren 2 plaatjes/woorden die mij aan het twijfelen brachten, maar na nog eens wat beter te kijken viel ineens het kwartje. :D

Eddy.

Zitten jullie nu een beetje hints weg te geven ofzo? :copper:

Dit is weer een erg leuke prijsvraag. Even goed voor gaan zitten, dan is hij best te doen.
Ingevuld en opgestuurd. Nu fingers crossed:)

Ook opgestuurd, dit is wel mijn ding, kon hem vrijwel in 1 keer lezen, alleen het laatste plaatje moest ik ff 2 keer kijken. En nu maar weer het beste hopen.

Even een paar berichten aangepast, heb de 'subtiele hints' eruit gehaald. Weer een leuke winactie, maar laat ieder voor zich tot een (juiste) inzending komen. Maakt het wel zo leuk. Ik vind de rebus altijd erg leuk en vind hem ook dit jaar weer goed verzonnen. Veel succes allemaal!

Goed te doen, soms gewoon ff wat anders doen en dan zie je sommige lastige plaatjes in één keer

Back
Bovenaan