[Vuurwerktotaal WINACTIE - 5 -2018] Win een Freestyle Trics!

Bull Bats

Bull Bats

Ik weet dat het al afgelopen is maar toen ik dit product zag moest ik alsnog een filmpje maken. Volledig op m'n telefoon met de eerste editor die ik kon vinden dus sorry voor de reclame tekst.

Misschien dat niet iedereen de zin, de handigheid en tijd ervoor heeft ?
Deze winsactie is ook niet aan mij besteed dus heb ik mijn inzending van vorig jaar maar weer gebruikt om toch in de race te blijven.

Als iemand nu per ongeluk iets maakt wat iemand anders een eerdere editie heeft gemaakt dan snap ik het wel. Maar om gewoon niks te maken en te gebruiken wat je de vorige keer hebt ingezonden vind ik wel opmerkelijk. Zelfs al is het je 2e inzending en heb je een originele gemaakt dan vraag ik me af waarom? Wat voegt het toe?

Ben het wel met Anihalas eens. Je stuurt bij de andere vragen toch ook geen antwoorden van vorig jaar ?
Dit is een prachtige winactie en dat mag dan wel wat tijd en moeite kosten zou ik zeggen ...
Maar goed, laat VWC en/of vuurwerktotaal maar beslissen in deze.

Vind je het zelf sportief om op deze manier "in de race" te blijven? Er zijn ook mensen die wel de moeite nemen iedere opdracht weer wat moois neer te zetten. :bonk:

Ja vind ik sportief ja. Maar neem aan dat degene die beslist wie der winnen ook ziet dat de mijn filmpje al ouder is en iemand laat winnen die er wel moeite voor gedaan heeft om er een mooi filmpje van te maken.

Deugniet. :p

Als iemand nu per ongeluk iets maakt wat iemand anders een eerdere editie heeft gemaakt dan snap ik het wel. Maar om gewoon niks te maken en te gebruiken wat je de vorige keer hebt ingezonden vind ik wel opmerkelijk. Zelfs al is het je 2e inzending en heb je een originele gemaakt dan vraag ik me af waarom? Wat voegt het toe?

Mee eens. Ik ben zelf niet zo goed met videobewerking en ik heb dit jaar al in één van de acties gewonnen. Toch ben ik even een uurtje voor gaan zitten om een (hopelijk leuk) filmpje te maken. Gewoon, voor het vermaak. En hopelijk breng ik anderen er ook wat vermaak mee.

Eddy.

Volgens mij ben ik vergeten om de link te mailen en heb ik hem alleen hier gepost
dus deze prijs vraag gaat aan me voor bij helaas

Volgens mij ben ik vergeten om de link te mailen en heb ik hem alleen hier gepost
dus deze prijs vraag gaat aan me voor bij helaas

Hmm ik ook, zou wel echt balen zijn als ik hierdoor niet mee doe aan alle prijsvragen.
Normaal gesproken hoef je met de video acties alleen in het topic te posten, dus ging ervanuit dat het ook dit keer het geval was. Gezien dit andere jaren ook niet nodig was.

Hoop toch dat mijn inzending alsnog meegenomen word. Heeft me toch veel werk gekost

Laatst bewerkt:
Hmm ik ook, zou wel echt balen zijn als ik hierdoor niet mee doe aan alle prijsvragen.
Normaal gesproken hoef je met de video acties alleen in het topic te posten, dus ging ervanuit dat het ook dit keer het geval was. Gezien dit andere jaren ook niet nodig was.

Hoop toch dat mijn inzending alsnog meegenomen word. Heeft me toch veel werk gekost

Misschien kan een mod het even ophelderen?

Staat duidelijk in de startpost wat je moet doen om mee te doen.. . :)

Staat duidelijk in de startpost wat je moet doen om mee te doen.. . :)

Dat snap ik idd gozer, maar omdat ik al meerdere keren aan deze acties heb meegedaan en je bij video acties normaal gesproken GEEN mail hoeft te sturen ben ik ervan uitgegaan dat het dit maal ook niet hoeft.

Ga er uiteraard de volgende keer goed opletten, maar ging er dus vanuit dat het dit keer ook niet nodig was.

Dat snap ik idd gozer, maar omdat ik al meerdere keren aan deze acties heb meegedaan en je bij video acties normaal gesproken GEEN mail hoeft te sturen ben ik ervan uitgegaan dat het dit maal ook niet hoeft.

Ga er uiteraard de volgende keer goed opletten, maar ging er dus vanuit dat het dit keer ook niet nodig was.

Ik heb anders in het verleden de filmpjes nog toe moeten sturen via WeTransfer en werden de filmpejs door een mod hier op het forum gezet.....

Back
Bovenaan