Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet dat het al afgelopen is maar toen ik dit product zag moest ik alsnog een filmpje maken. Volledig op m'n telefoon met de eerste editor die ik kon vinden dus sorry voor de reclame tekst.
Misschien dat niet iedereen de zin, de handigheid en tijd ervoor heeft ?
Deze winsactie is ook niet aan mij besteed dus heb ik mijn inzending van vorig jaar maar weer gebruikt om toch in de race te blijven.
Vind je het zelf sportief om op deze manier "in de race" te blijven? Er zijn ook mensen die wel de moeite nemen iedere opdracht weer wat moois neer te zetten.![]()
Gefeliciteerd weer winnaars!![]()
Gefeliciteerd weer winnaars!![]()
De grap![]()
Als iemand nu per ongeluk iets maakt wat iemand anders een eerdere editie heeft gemaakt dan snap ik het wel. Maar om gewoon niks te maken en te gebruiken wat je de vorige keer hebt ingezonden vind ik wel opmerkelijk. Zelfs al is het je 2e inzending en heb je een originele gemaakt dan vraag ik me af waarom? Wat voegt het toe?
Volgens mij ben ik vergeten om de link te mailen en heb ik hem alleen hier gepost
dus deze prijs vraag gaat aan me voor bij helaas
Volgens mij ben ik vergeten om de link te mailen en heb ik hem alleen hier gepost
dus deze prijs vraag gaat aan me voor bij helaas
Hmm ik ook, zou wel echt balen zijn als ik hierdoor niet mee doe aan alle prijsvragen.
Normaal gesproken hoef je met de video acties alleen in het topic te posten, dus ging ervanuit dat het ook dit keer het geval was. Gezien dit andere jaren ook niet nodig was.
Hoop toch dat mijn inzending alsnog meegenomen word. Heeft me toch veel werk gekost
Misschien kan een mod het even ophelderen?
Staat duidelijk in de startpost wat je moet doen om mee te doen.. .![]()
Dat snap ik idd gozer, maar omdat ik al meerdere keren aan deze acties heb meegedaan en je bij video acties normaal gesproken GEEN mail hoeft te sturen ben ik ervan uitgegaan dat het dit maal ook niet hoeft.
Ga er uiteraard de volgende keer goed opletten, maar ging er dus vanuit dat het dit keer ook niet nodig was.