[Vuurwerktotaal WINACTIE - 10 -2018] Win een Volt! Glitter Willows 2 Colorz

Ook ik heb een avondje zitten knutselen, maar dan gecombineerd met photoshop omdat mijn knutselvermogen niet al te best is. De bizarre hoofdprijs van deze winactie heb ik als een soort van 3D optische illusie 'in de straat gezet', en dat dus in een kaart verwerkt.

Net zoals Niels wil ik VWT en VWC in elk geval bedanken voor alle (andere) mooie prijzen die dit jaar zijn weggegeven, alhoewel de prijs van deze natuurlijk toch wel héél erg tof is! :thumbup:

Laatst bewerkt:
Ik ben helaas niet zo handig met fotoshop zoals velen hier, maar had wel een ander creatief idee!
Iedereen hier houd namelijk vast aan de traditionele kerstkaart. Daarom zend ik hierbij de kerstmenukaart in volgens vuurwerktotaal's recept! Succes iedereen!

Bijgevoegd ook de beter leesbare PDF Versie! Versie met plaatjes volgt nog;-)

Winactie 10.PNG

Bijlagen

Lekker frutselen tijdens de kerst. Het begint een traditie te worden.
Vuurwerktotaal, bedankt alvast voor het mogelijk maken van deze prijsvraag.

rudolf final.png

Disclaimer: Elke overeenkomst met bestaande slogans berust geheel op toeval :angel:

Bij deze m'n 6e en laatste inzending voor deze prijsvraag. Bedankt Vuurwerkcrew & Vuurwerktotaal voor het mogelijk maken van deze actie, ik vond dit stiekem toch wel de leukste opdracht.. zo prutsen met die kaartjes! :D
kerstkaartje 6 af.png

Adobe Premiere en/of After Effects.
Sommige zijn filmpjes die je in AE kunt aanpassen en renderen, andere moet je in Premiere aanpassen en bewerken.

Wordt nog een hele gave voor de heren van VWT om een winnaar te kiezen want er zitten echt geweldige ontwerpen tussen.

Wordt nog een hele gave voor de heren van VWT om een winnaar te kiezen want er zitten echt geweldige ontwerpen tussen.

We moeten het ze natuurlijk ook niet te makkelijk maken. :devil:
:D

Mijn knutselkerstkaart
Bekijk bijlage 42300

Natuurlijk ook even getest en in de boom gezet:handsup:
Bekijk bijlage 42301
Bekijk bijlage 42302
Bekijk bijlage 42303

Dit doet mij denken aan een inzending van mij 2 jaar geleden. :)

^je aantal schoten klopt niet. :p

Ik heb mij ook weer even uitgeleefd. Dit keer heb ik zowel digitaal als analoog geknutseld. :D

Eerst het standaard ontwerp:
Bekijk bijlage 29069

De voorkant:
Bekijk bijlage 29070

De achterkant:
Bekijk bijlage 29071

Gehele label:
Bekijk bijlage 29072

En toegepast op een "echte" cake! :D
Bekijk bijlage 29073

Eddy.

Het model heb ik overigens nog steeds. :)

VuurwerkTotaal en VuurwerkCrew, bedankt voor deze acties!

Eddy.

Ja succes met het uitkiezen van de 10 gelukkige winnaars, er is veel moois ingestuurd de afgelopen dagen! Nu kunnen we alleen nog duimen(:

Back
Bovenaan