[Vuurwerktotaal WINACTIE - 10 -2018] Win een Volt! Glitter Willows 2 Colorz

Beste allemaal.

Ook hier weer 10 winaars die een prachtige Volt! Glitter Willows 2 Colorz winnen:

• Arnoud PyroFan
  • Ruben67
  • Feymath
  • funkyi
  • Fausto
  • peterr
  • Klipdassie
  • Emmfire
  • vpyrofan
  • nynke

Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met deze box!

Jullie krijgen binnenkort bericht van VWT.:D

Denk een referentie naar La Casa de Papel, een serie waarbij ze ook van die maskers en (rode) overals dragen).

Maar wellicht ook een nieuwe box, flinke bak iig dan.
De referentie herkende ik. Ik ben alleen benieuwd of dit een aankondiging of spoiler is.

Beste allemaal.

Ook hier weer 10 winaars die een prachtige Volt! Glitter Willows 2 Colorz winnen:

• Arnoud PyroFan
  • Ruben67
  • Feymath
  • funkyi
  • Fausto
  • peterr
  • Klipdassie
  • Emmfire
  • vpyrofan
  • nynke

Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met deze box!

Jullie krijgen binnenkort bericht van VWT.:D

Hoe kan het nu ineens wel zo snel? Met andere acties is het weken wachten en tijdens de kerst is het in een dag bekend :bonk: :p

De referentie herken ik. Ik ben alleen benieuwd of dit een aankondiging of spoiler is.

Hoe kan het nu ineens wel zo snel? Met andere acties is het weken wachten en tijdens de kerst is het in een dag bekend :bonk: :p

Fijn dat je blij bent dat het allemaal mogelijk gemaakt wordt!:wink: Voor de verkoopdagen is vroeg genoeg toch?

De referentie herkende ik. Ik ben alleen benieuwd of dit een aankondiging of spoiler is.

Gewoon random gekozen. Kan mij niet voorstellen dat Vuurweektotaal echt naar eigen inbreng heeft gekeken. Zo doe ik al jaren mee en never iets gewonnen terwijl ik sommige namen iedere jaar terug zie komen. Mijn inziens kan hier ook een eerlijkere verdeling in worden gedaan. Sowieso jamme4 dat mensen die reeds iets hebben gewonnen weer kans maken. En ook mensem die echt super handig zijn en talent hebben iedere jaar wel weer winnen met een prijsvraag zoals dit. Zie weer namen die vorig jaar ook wonnen. Ik ben teleurgesteld omdat ik weer na uren werk naast de pot pis dit jaar. :sad:

Ps. Vuurwerkcrew en Vuurwerktotaal, is het mogelijk de ontwerpen te zien die hebben gewonnen? Ben echt wel benieuwd en met mij vele andere.

Helaas, voor niets geknutseld. Nou ja, heb er in ieder geval een mooie kaart aan over gehouden :)

Gefeliciteerd winnaars, heel veel plezier met deze mooie box!

Gefeliciteerd winnaars! Helaas voor mij :( had toch een beetje verwacht een redelijke kans te maken met deze mooie prijsvraag. Blijkbaar geen woordgrappen fans haha

Winnaars gefeliciteerd! :D
Ik val jammergenoeg buiten de boot bij deze actie, maar dat is niet erg, ik had al een Der Hammer gewonnen. En waarschijnlijk heb ik sowieso al een volle auto, dus in dat opzicht komt het wel goed uit. :p

En ook mensem die echt super handig zijn en talent hebben iedere jaar wel weer winnen met een prijsvraag zoals dit. Zie weer namen die vorig jaar ook wonnen. Ik ben teleurgesteld omdat ik weer na uren werk naast de pot pis dit jaar. :sad:

Er is ook een goede kans dat (een deel van) de mensen die goed zijn met dit soort acties juist niet goed zijn met de overige acties/prijsvragen. In dat opzicht vind ik het juist mooi dat deze mensen toch nog een goede kans op een prijs maken. En uiteindelijk kun je het nooit iedereen naar de zin maken.

Daarnaast is het soms ook gewoon een kwestie van een beetje geluk hebben.

Ik ben vooral blij dat VuurwerkTotaal en ook andere importeurs, winkels etc. met allerlei prijsvragen komen. Het is leuk om aan mee te doen en zo'n prijs, als je een gelukkige winnaar bent, is altijd mooi meegenomen.

Eddy.

Kijk naar Nynke. 6 posts in totaal geplaatst sinds vorig jaar. Voor de rest nopes. Niets.. nada. En vorig jaar een dikke prijs en nu een dikke prijs gewonnen. Hoe groot is die kans met slechs 6 posts??? En nu zie je hem/haar weer niet terig tot volgemd jaar. :frusty:

Back
Bovenaan