[Vuurwerktotaal WINACTIE - 10 -2018] Win een Volt! Glitter Willows 2 Colorz

Sorry is een beetje groot.:bonk:

Kaart-zwart.gif

kaars.gif

Ook maar even meedoen :D

Ik heb dit keer gekozen voor een echte kaart ipv een een photoshop plaatje :handsup:

dat is nu creatief zeg. naar mijn mening een absolute winnaar. echt zeer leuk gedaan.

edit / correctie, :confused:
helaas niet zelf het creatieve brein van dit idee. maar toch knap dat knip en plak werk.

Ik bedenk me nu ook dat veel dit verschrikkelijk vinden, maar heel veel andere onder ons doen dat natuurlijk ook digitaal, fotootje/template pakken en een logo eraan toevoegen. en klaar is kees.
wellicht een volgende keer een bronvermelding erbij en dan is alles opgelost...

Laatst bewerkt:
Na een week met tentamens ook de tijd gehad om eens een mooie kaart in elkaar te knutselen!:) Ben er veel te lang mee bezig geweest:bonk: Ik hoop dat jullie de woordgrap een beetje kunnen waarderen :)VWT11.jpg

Nummer 3, mijn creativiteit is op voor vandaag:kerst:
vwt10 3.jpg

EDIT: er ging iets fout, die 2e krijg ik niet weg.. :l

Bijlagen

• vwt10 3.jpg
    vwt10 3.jpg
    280,9 KB · Weergaven: 0
dat is nu creatief zeg. naar mijn mening een absolute winnaar. echt zeer leuk gedaan.
helaas niet zelf het creatieve brein van dit idee. maar toch knap dat knip en plak werk.

Ik bedenk me nu ook dat veel dit verschrikkelijk vinden, maar heel veel andere onder ons doen dat natuurlijk ook digitaal, fotootje/template pakken en een logo eraan toevoegen. en klaar is kees.
wellicht een volgende keer een bronvermelding erbij en dan is alles opgelost... :D

wellicht een volgende keer een bronvermelding erbij en dan is alles opgelost... :D

Volgens mij staat deze hele thread vol met kant en klare templates en bij elkaar geraapte plaatjes en bij het maken van een filmpje van vorige prijsvragen wordt er ook veelvuldig gebruik gemaakt van bestaand beeldmateriaal.

Een beetje een non issue dus.

Deze is van een ander forum gekopieerd, kan je hem uitprinten en voila je hebt een kaart met eigen tekst.

Heb je ook bronnen voor deze leugen? Ik heb niks van een ander forum gekopieerd en er zat wel wat meer werk in dan even een logotje er op plakken. Best sneu dat je iemand anders onderuit probeert te halen.

Laurence, jij laat je echt véél te gauw op die kast jagen! Laat die mensen gewoon Iullen joh. Uiteindelijk bepalen zij niet of je een prijs wint of niet; VWT doet dat.

wellicht een volgende keer een bronvermelding erbij en dan is alles opgelost...

Ik vind niet dat je een echt gemaakte kaartje kunt gebruiken voor deze prijsvraag. Waarom? Ik ben echt een totale kluns qua photoshop e.d. maar heb wel weer dik 2,5 uur aan een kaatje liggen te werken met de hoop dat dat kaartje tot de 10 beste horen. Wanneer ik iets moet knutselen met mijn handen ben ik toch iets beter dan met photoshop en zou mijn kans misschien wat hoger zijn. Daarom vind ik dat een echte kaartje niet mag gelden en al helemaal geen video want dat wijk al helemaal af van wat gevraagd werd. Maar dat is mijn mening.

Back
Bovenaan