bertensandra
VWC lid
Sorry is een beetje groot.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook maar even meedoen
Ik heb dit keer gekozen voor een echte kaart ipv een een photoshop plaatje
Ook maar even meedoen
Ik heb dit keer gekozen voor een echte kaart ipv een een photoshop plaatje
Deze is van een ander forum gekopieerd, kan je hem uitprinten en voila je hebt een kaart met eigen tekst.
Zelf uitgeknipt![]()
Ik heb hem toch echt zelf gemaakt
edit / correctie,dat is nu creatief zeg. naar mijn mening een absolute winnaar. echt zeer leuk gedaan.
edit / correctie,
helaas niet zelf het creatieve brein van dit idee. maar toch knap dat knip en plak werk.
Ik bedenk me nu ook dat veel dit verschrikkelijk vinden, maar heel veel andere onder ons doen dat natuurlijk ook digitaal, fotootje/template pakken en een logo eraan toevoegen. en klaar is kees.
wellicht een volgende keer een bronvermelding erbij en dan is alles opgelost...![]()
Deze is van een ander forum gekopieerd, kan je hem uitprinten en voila je hebt een kaart met eigen tekst.
dat is nu creatief zeg. naar mijn mening een absolute winnaar. echt zeer leuk gedaan.
edit / correctie,
helaas niet zelf het creatieve brein van dit idee. maar toch knap dat knip en plak werk.
Ik bedenk me nu ook dat veel dit verschrikkelijk vinden, maar heel veel andere onder ons doen dat natuurlijk ook digitaal, fotootje/template pakken en een logo eraan toevoegen. en klaar is kees.
wellicht een volgende keer een bronvermelding erbij en dan is alles opgelost...