Noi-Z [Compound]

Potverdriedubbeltjes

Wat nemen jullie als vervanger?

Lekker tijd moment ook.

Gister moesten van evo de prijzen omhoog en nu moet je wat anders uitkiezen. Hmm pangu?

Ja jammer maar helaas...
Ik heb de Mega Willows ter vervanging gedaan. Die is natuurlijk heel anders, maar wel een mooie die zeker wel indruk zal maken. En ook nog 2x Venom Box van Vuurwerkmania erbij gekocht voor wat extra crackling in de collectie.

Potverdriedubbeltjes

Wat nemen jullie als vervanger?

Lekker tijd moment ook.

Gister moesten van evo de prijzen omhoog en nu moet je wat anders uitkiezen. Hmm pangu?

Ik ben er op dit moment nog niet uit. Deze bak is haast niet te vervangen. Moet nu dus iets gaan zoeken wat finale waardig is. Had deze i.c.m. een karton Blue Thunders gepland voor de afsluiting van mijn 12 uur project. Heeft een van jullie nog suggesties?? Snowstorm en Mega Willows heb ik al in bestelling

Beste vuurwerkliefhebbers.

Wij hebben bij ons bezoek destijds aangegeven de sterren korter te trommelen cq kleiner te persen om zo de downfall te verkleinen.
Dit hebben we ook nog een keer aangegeven na het zoen van de samples welke geschoten zijn op onze demo's.
Helaas is dit door communicatie in China naar de fabriek gebrekkig geweest en heeft men niet voldoende tijd gehad dit te herstellen.

Wij hebben er daarom zelf voor gekozen deze niet binnen te halen.

Wel hebben we al een nieuwe veel hogere order ingezet voor 2019 en deze worden na chinees nieuwjaar geproduceerd en verwachten we dan zo midden in het jaar binnen.

gr
Marchel

Gewoon stiekem wat meer stijglading erin zou ik zeggen.. :handsup::copper:

Voorverkoop prijzen is gisteren een dikke streep door gezet.

Ik neig naar 2 x de garden party 1 tegelijk geschoten als vervanger.

Voorverkoop prijzen is gisteren een dikke streep door gezet.

Ik neig naar 2 x de garden party 1 tegelijk geschoten als vervanger.

Hallo,

Degene die bij ons deze box hebben besteld, mogen voor de oude prijs natuurlijk iets uitzoeken.
Megavuurwerkfreaks.nl
Beste is stuur even een p.m met een telefoonnummer.

Gerrit

Als nu kijk naar mega willows hoe deze vannacht presteerde ben ik alleen maar meer benieuwd naar deze wat had deze dan wel niet in de straat geweest. Ik hoop erg dat Marcel deze volgend wel kan importeren

Als nu kijk naar mega willows hoe deze vannacht presteerde ben ik alleen maar meer benieuwd naar deze wat had deze dan wel niet in de straat geweest. Ik hoop erg dat Marcel deze volgend wel kan importeren

Hier precies hetzelfde. Zodra die de bestellen is neem ik er gelijk 2

Is er al wat meer bekend of deze dit jaar wel binnen gaat komen? Ik verheug me er nogsteeds op om deze aan te steken, moet een spektakel zijn zo breed

Back
Bovenaan