Plintje VWC lid 7 okt 2021 #66 Wauw! Waanzinnig bedankt Vuurwerktotaal en VWC! Hele mooie toevoeging aan de collectie. Gefeliciteerd aan alle medewinnaars! Dat wordt weer genieten van een dikke cake met de jaarwisseling.
Wauw! Waanzinnig bedankt Vuurwerktotaal en VWC! Hele mooie toevoeging aan de collectie. Gefeliciteerd aan alle medewinnaars! Dat wordt weer genieten van een dikke cake met de jaarwisseling.
KaliberW VWC lid 7 okt 2021 #67 Woooow bedankt VWC en Vuurwerktotaal voor deze super vette prijsvraag en mooie cake!
Klassieker VWC lid 7 okt 2021 #68 Krijg nou wat, ik heb ook gewonnen Daar ben ik stiekem wel blij mee zeg! Hartstikke bedankt vwc en vuurwerktotaal! En medewinnaars ook allemaal gefeliciteerd!
Krijg nou wat, ik heb ook gewonnen Daar ben ik stiekem wel blij mee zeg! Hartstikke bedankt vwc en vuurwerktotaal! En medewinnaars ook allemaal gefeliciteerd!
M Marboesh VWC lid 8 okt 2021 #79 Thanks ) kan je eigenlijk meerdere prijzen winnen? Of is 1 keer winnen klaar?
Avalanche VWC lid 8 okt 2021 #80 Marboesh zei: Thanks ) kan je eigenlijk meerdere prijzen winnen? Of is 1 keer winnen klaar? Klik om te vergroten... Gefeliciteerd! Je kunt één reguliere prijs winnen, maar als je wel aan alle prijsvragen meedoet, kun je aan het einde kans maken op de superprijs!
Marboesh zei: Thanks ) kan je eigenlijk meerdere prijzen winnen? Of is 1 keer winnen klaar? Klik om te vergroten... Gefeliciteerd! Je kunt één reguliere prijs winnen, maar als je wel aan alle prijsvragen meedoet, kun je aan het einde kans maken op de superprijs!