Vuurwerktoppers.nl

Hallo, Wij zijn Vuurwerkstad Tilburg! Een vuurwerkwinkel gevestigd aan de Leenherenstraat 120 te Tilburg. Wij verkopen dit jaar voor het 3e jaar Cafferata vuurwerk. Cafferata is vergeleken met andere importeurs een stuk duurder, maar de producten zijn van zeer goede kwaliteit. Ik vind het persoonlijk top producten en ik krijg van de klanten ook alleen maar positieve reacties. Zeker de moeite waard om een keer te bekijken en te kijken of er in de buurt een Cafferata dealer zit. Kijk voor voorbeelden op een van onze websites. Dat zijn:
- www.vuurwerkstadtilburg.nl
- www.vuurwerktoppers.nl/vuurwerkstadtilburg

De xplosion, crystal exclusive en de red dragon lijn vind ik persoonlijk ook het mooist!

Dit jaar zit er ook voor het eerst een dealer in spijkenisse ben er opzich wel blij mee ze hebben leuke produchten voor een zeer lage prijs :)

Vandeweek de vuurwerk folder maar eens ophalen

Bij iedereen die site zo haperig sloom als bij mij op Android?

edit: als ie geladen is gaat het wel weer maar dat initiële laden duurt lang

Heb twee keer een poging gewaagd om bij mijn leverancier te bestellen, loop iedere keer vast op het moment dat ik mijn bank moet selecteren. Kom je bij een dropbox om je bank Rabobank te slecteren.
Staat er helemaal geen 1 bank in.... ben er nu wel klaar mee... had ze al gemaild maar reageren niet. Heb nu elders besteld.

Bij persoonsgegevens kun je geen tussenvoegsel voor je achternaam toevoegen...hokje "achternaam" pikt ook geen spatie...

btw; de eerste webshop waar ik Bitcoin als betaalmiddel tegenkom :D :wink:

Verder qua betalen geen problemen zoals hierboven vermeld door Pyroboy26, gaat goed.

Nope, maar ga maar sowieso uit van November, oktober zijn ze meen ik nog nooit online geweest. Houd het spannend ;-)

Volgens mij kunnen inkeliers zodra de webshop af is zelf bepalen wanneer ze open gaan er is dacht ik niet een vaste dag waarop alles actief gaat. Tevens ben ik wel benieuwd hoeveel winkels daadwerkelijk de WTF box gaan verkopen.

Ik ben druk met mijn lijstje bezig, was het gratis vuurwerk vorig jaar bij alle winkels hetzelfde? Of bepaalt de winkel dit zelf bij Vuurwerktoppers?

Ik ben druk met mijn lijstje bezig, was het gratis vuurwerk vorig jaar bij alle winkels hetzelfde? Of bepaalt de winkel dit zelf bij Vuurwerktoppers?

Als het goed is, was het gratis vuurwerk vorig jaar bij alle winkels inderdaad hetzelfde. Vorig jaar kreeg iedereen een gratis pijl van Black Thunder. Dit jaar krijgt iedereen een pakje Double Blast gratis!

O ja hoor, je kunt niet eens meer een meterpakketje of ander iets met pijlen erin online bestellen omdat ze geen pijlenstandaard meer op voorraad hebben. En die kun je dus niet verwijderen omdat ze gekoppeld zijn aan het product :bonk:

En ik zit eens goed te kijken... Er zitten niet eens pijlen in het meterpakket, dat zijn van die pijlfonteinen :bonk:

Back
Bovenaan