Vuurwerksmokkel Omroep Zeeland

hij had dummy´s gehad van de politie zeeland en het stukje in de winkel is in de studio opgenomen?:rolleyes:

Loopt overal maar te zwaaien met die ita, wat een kneus zeg..
Dan de moraal of bilridder bij de politie uithangen. Die mensen moeten net als een ieder ander, bestraft worden omdat ze hebben gesmokkeld. Jij en ik hebben daar toch ook last van?

Volgende x ook maar een cameraploeg mee dan, dan kan altijd alles!

Heej, meneer houdt 1 signaalpijl voor zichzelf volgens mij? Als hij de winkel uit komt heeft hij een vuurpijlstok uit zijn tas steken en bij het politiebureau is die stok ineens foetsie:p

Ach zulke afleveringen zijn er wel meer. RTL etc zijn ook vaak zat in Belgie geweest om dit aan de kaak te stellen? En wat heeft het voor nut? Het is algemeen bekend dat in België het hele jaar door vuurwerk te verkijgen en te koop is.(Wat overigens MINSTENS net zo veilig is als bij ons) En ook dat sommige zaken aan onder de toonbank verkoop doen.
Dus wat hier nou het nut van is??

Al die sensatie om wat "illegaal" vuurwerk, wat een flauwekul zeg

Laatst bewerkt:
Dat er itiliaanse uienen en zink 902 de balie overgaan is niet gebruikelijk in Belgie, sterker nog volgens mij mag deze klasse 1.3 ook niet in BE verkocht worden.

...(Wat overigens MINSTENS net zo veilig is als bij ons)...

Misschien is het zelfs wel veiliger dan bij ons. En wel om rede dat het bij onze zuiderburen maar liefst door twee instanties getest en gekeurd word. Ook geen steekproeven, maar gewoon van elk te verkopen product worden testen afgenomen. Dat vind ik dus het meest hypocriete aan het verhaal.

Ik heb geen geluid? Als ik het afspeel hoor ik niks?
Iemand een oplossing?

onder de video staat een menu balkje, naast t luidsprekertje staat een volume regelaartje die staat op 0% even helemaal naar rechts schuiven en dan heb je geluid :)

Back
Bovenaan