Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je mag de shows van vorige jaren ook wel plaatsen. Leuk begin van het jaar om iedere jaarwisseling tegen aan te lopen.
Gave show! Mooie afwisseling van schietrichtingen en een mooie opbouw. Mazzel dat je daar zo even met een GoPro in de hand tegen aan looptWelke GoPro en settings film je mee? Kwaliteit is echt super namelijk. En ik gok dat je een externe mic gebruikt?
Zo, dat ziet er goed uit zeg. Zitten een aantal mooie combinaties tussen en het begin is ook erg vet gemaakt zo met die singleshots. Leuk om ook met de shapes in de show te spelen. Waar ik zelf wel benieuwd naar ben is die goudbak op 3:45 in het midden, wat een prachtbak!
Dat is de Funke Corolla Blue.![]()
Daar hoopte ik stiekem al op. Dan ga ik aankomende jaarwisseling daar dus ook van genieten, is al besteld!![]()
Ja echt toeval en geluk inderdaad. Ik gebruik de GoPro Hero 9 op 4K@30fps. Ik ga mijn DSLR hier niet meer voor gebruiken, zo scherp en helder, plus de kleuren worden top weergegeven. Ik gebruikt geen externe microfoon.
Dan is de kwaliteit van de GoPro's wel echt vooruit gegaan zeg. Film zelf met de Hero 7, maar daar moet je echt flink met de instellingen rommelen om alles er een beetje goed op te krijgen. Valt me op dat bij jou naast de kleuren het goud ook heel goed overkomt op beeld. En waar de Hero 7 nog een beetje de neiging heeft om qua geluid wat dicht te slaan is het bij deze echt super goed.