Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ze zien ons als 'beesten' dus ze zouden juist liever voor ons moeten zijn!Je moet als partij voor de dieren ook gewoon je muil houden over mensen.
Ik heb al veel achterlijke onzin gehoord in mn leven maar ik wel steeds meer het idee dat we omsingeld zijn door types die te dom zijn om te schijten.
Gaan we dat dan ajb ook doen bij burgers om te mogen stemmen?![]()
Doe maar minimaal 120 dan. Tenminste bovengemiddeld; voor het besturen van een land wel handig om iig bovengemiddelde iq'tjes rond te hebben hobbelen.
Liefst met evenredig EQ dus zonder discrepantie.

Nee meneer Van Heuven, de rellen komen voort omdat niemand die straatjeugd een fatsoenlijke schop onder hun reet heeft gegeven en mensen zoals u deze straatgasten alleen maar een aai over de bol willen geven want 'ze hebben het zo moeilijk'.De rellen rond de jaarwisseling in Utrecht, komen voort uit armoede, kansenongelijkheid en discriminatie. Dat stelt fractievoorzitter Maarten van Heuven van de Partij voor de Dieren
Nee en 'dames in de dop' was het ook niet..Meiden in de jungle?
Die zitten nu allemaal in de 2e kamer ...Er is een pilot geweest van (her)opvoedprogramma's, uitgevoerd door defensie. Iets met respect voor autoriteit, dagritme/routine en discipline. Is zelfs een tv docu van gemaakt. Zaten gasten van alle rangen, standen en afkomst tussen.
Maar erna nooit meer wat van gehoord, kan er zelfs niks van terugvinden...

Zulke dingen zouden we weer moeten doen! Noemen we het dienstplicht, voor alle jongeren ongeacht stand en rang.Er is een pilot geweest van (her)opvoedprogramma's, uitgevoerd door defensie. Iets met respect voor autoriteit, dagritme/routine en discipline. Is zelfs een tv docu van gemaakt. Zaten gasten van alle rangen, standen en afkomst tussen.
Maar erna nooit meer wat van gehoord, kan er zelfs niks van terugvinden...
Ze hoeven van mij niet per se het leger in. (Lees: ik hoef niet beschermd te worden door dat zootje ongeregeld). Maar gewoon ff een reset, waarin duidelijk wordt gemaakt hoe we met elkaar om willen gaan, wat wel en niet deugt en wat er maatschappelijk van je verwacht wordt, zou ik zéker een prima plan vinden.Zulke dingen zouden we weer moeten doen! Noemen we het dienstplicht, voor alle jongeren ongeacht stand en rang.
Laten we het bepalen door de
*Toekomst stoel* deze mensen zijn echt van het padje.
![]()
Partij voor de Dieren Arnhem
🪑Motie ‘De toekomststoel in het stadhuis’ aangenomen! 🌍De Toekomststoel is een lege stoel in een vergadering, die symbool staat voor de stem van toekomstige generaties. Deze generaties worden...www.facebook.com