Vuurwerkrellen in Utrecht door armoede en ongelijkheid volgens PvdD

En t ergste is, dit is nog maar iets simpels als vuurwerk. Ken je nagaan wat een onzin linkse gekkies uitkramen over complexere onderwerpen, zoals geopolitieke kwesties, milieu e.d. Weg met D666.👹

Ik heb al veel achterlijke onzin gehoord in mn leven maar ik wel steeds meer het idee dat we omsingeld zijn door types die te dom zijn om te schijten.

Ach zolang de (een deel van de) mensen in driedelig pak in de cafes rondom het binnenhof op het toilet lijntjes staan weg te snuiven,.. denk ik niet dat common sense snel wederkeert helaas.

Laatst bewerkt:
Ik vraag me inmiddels sterk af of een hoog IQ gelijk staat aan fatsoenlijk nadenken en besturen .... Ik ben er bang voor.

De rellen rond de jaarwisseling in Utrecht, komen voort uit armoede, kansenongelijkheid en discriminatie. Dat stelt fractievoorzitter Maarten van Heuven van de Partij voor de Dieren
Nee meneer Van Heuven, de rellen komen voort omdat niemand die straatjeugd een fatsoenlijke schop onder hun reet heeft gegeven en mensen zoals u deze straatgasten alleen maar een aai over de bol willen geven want 'ze hebben het zo moeilijk'.

Ooit zelf in Overvecht gewoond. Genoeg mensen van allerlei komaf die normaal hun ding deden. Maar ook toen waren er veel jeugdigden op straat die zwaar overlast gaven door iedereen lastig te vallen.

Laten we eens kappen met die omgekeerde discriminatie en iedereen, ongeacht komaf, die overlast veroorzaakt een opvoedkundige rotschop onder de reet geven!

Er is een pilot geweest van (her)opvoedprogramma's, uitgevoerd door defensie. Iets met respect voor autoriteit, dagritme/routine en discipline. Is zelfs een tv docu van gemaakt. Zaten gasten van alle rangen, standen en afkomst tussen.

Maar erna nooit meer wat van gehoord, kan er zelfs niks van terugvinden...

Er is een pilot geweest van (her)opvoedprogramma's, uitgevoerd door defensie. Iets met respect voor autoriteit, dagritme/routine en discipline. Is zelfs een tv docu van gemaakt. Zaten gasten van alle rangen, standen en afkomst tussen.

Die zitten nu allemaal in de 2e kamer ... :angel: :bonk:

Zulke dingen zouden we weer moeten doen! Noemen we het dienstplicht, voor alle jongeren ongeacht stand en rang.

Zulke dingen zouden we weer moeten doen! Noemen we het dienstplicht, voor alle jongeren ongeacht stand en rang.
Ze hoeven van mij niet per se het leger in. (Lees: ik hoef niet beschermd te worden door dat zootje ongeregeld). Maar gewoon ff een reset, waarin duidelijk wordt gemaakt hoe we met elkaar om willen gaan, wat wel en niet deugt en wat er maatschappelijk van je verwacht wordt, zou ik zéker een prima plan vinden.

Laten we het bepalen door de
*Toekomst stoel* deze mensen zijn echt van het padje.

• Wow
Waarderingen: GMP
Laten we het bepalen door de
*Toekomst stoel* deze mensen zijn echt van het padje.

Ze kunnen er beter een elektrische stoel neerzetten .......

Back
Bovenaan