Vuurwerkplanet Truck [Uitloop]

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 328
Artikelnaam: Vuurwerkplanet truck
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal pijlen:
Effectomschrijving: Spectaculaire action-truck vol geladen met verschillende effecten. Let goed op de laadklep voor een megastunt!
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 12,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

328_vuurwerkplanet_truck.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Richtprijs aan startpost toegevoegd

Wat ik me persoonlijk afvraag is, als een Pro-Line Mini niet mag omdat deze in de nieuwe wetgeving een te verre spreiding heeft buiten de basis van het product, waarom mag iets als dit dan wel waarbij het tweede autootje zover wegrijdt?

Lesli is daar heel goed in ja...Breeschoten had de naam,die komt nu met betaalbare artikelen.
Lesli gaat nu de markt overnemen met achterlijke hoge prijzen.
Dat omlabelen elk jaar kost natuurlijk aardig wat en daar kan jan l ul mooi voor betalen.

Dat dat het zeker niet is, is allang duidelijk. Het is namelijk een noveltie, de vrachtwagen gaat rijden, uiteindelijk gaat de laadklep open en komt er nog een autootje uitgereden.

uiteindelijk is dit natuurlijk wel een geniaal vuurwerkproduct.
OVer de prijs heb ik het maar ff niet, maar me neefje stond vorig jaar helemaal uit zijn tent te gaan bij deze truck(van beko dan)
En ze gingen als warme broodjes over de toonbank.
greetzzz

Weet je wat ik denk dat het is? Lesli vindt dit gewoon een gaaf ding voor in het assortiment. Zij hebben mogelijk Beko of een ander bedrijf benaderd voor dit product om het over te nemen/mogen voeren in het assortiment.
Immers, een bestaand product laat je niet zelf meer ontwikkelen.
Het zou dan logisch zijn dat Beko hier een vergoeding voor vraagt van Lesli, laten we zeggen van een euro per truck. Verwerk dit door naar de winstmarge naar winkeliers, de consument en tel daar wat extra winst voor lesli zelf bij op en je komt aan de adviesprijs die Lesli er voor vraagt.

Weet je wat ik denk dat het is? Lesli vindt dit gewoon een gaaf ding voor in het assortiment. Zij hebben mogelijk Beko of een ander bedrijf benaderd voor dit product om het over te nemen/mogen voeren in het assortiment.
Immers, een bestaand product laat je niet zelf meer ontwikkelen.
Het zou dan logisch zijn dat Beko hier een vergoeding voor vraagt van Lesli, laten we zeggen van een euro per truck. Verwerk dit door naar de winstmarge naar winkeliers, de consument en tel daar wat extra winst voor lesli zelf bij op en je komt aan de adviesprijs die Lesli er voor vraagt.

Dit zou niet eens nodig zijn.
Dit soort producten zijn bijna overal wel te koop in China. In Amerika zie je ze met 150000 verschillende labels. En waarom zou Lesli Beko gaan betalen als ze het zelf kunnen binnen halen.

Dit zou niet eens nodig zijn.
Dit soort producten zijn bijna overal wel te koop in China. In Amerika zie je ze met 150000 verschillende labels. En waarom zou Lesli Beko gaan betalen als ze het zelf kunnen binnen halen.

Zo had ik het nog niet bekeken Toon. Goed dat je mij hier op wijst.
:bye:

Ik heb het filmpje inmiddels al gezien en kan je vertellen dat het dit niet is :) Maar dat het is zoals ik het hierboven beschreef!
Filmpje komt binnenkort online!

Ok, dan neem ik alles terug.
Je had alleen niet gezegt dat je het filmpje al had gezien, of ik heb het niet gelezen dat kan ook nog :p
Maar goed, de prijs is wat te hoog vind ik, daar bedoel ik niet perse mee dat het artikel geen 12,95 waard is. Maar zoals al gezegt is, je kunt er ook een leuke budget pot van kopen.

Back
Bovenaan