vuurwerkplanet online

Jaa eindelijk is van mijn verkooppunt de webshop open! Alleen verkopen ze voor mijn gevoel veel minder dan vorig jaar! Nog niet alle webshops zijn open!

hey ik zag het ook alleen wat me opvalt bij elke winkel verkopen ze maar 3 soorten Pyroshopper caks hoe kan dat ? en niet allemaal erg irri wel!

Mvg michel

Zullen de dealers zelf wel voor kiezen in verband met opslagruimte.
En de webshops zijn waarschijnlijk niet volledig gevuld nog.

Ik mis bij de shop in eelde de romeinsekaarsen, die behoren toch wel elk jaar bij mijn hebbdingetjes! :(

Hallo en dan heb ik nog een vraagje misschien dat jullie dat weten ik kan bunte in hengelo ov niet meer vinden verkoopt die dan geen vuurwerk meer?

Mvg

Ik heb gisteren eens een kijkje genomen.. maar de site is dus nog niet klaar hoor.. ik mis nog het een en ander waarvan ik zeker weet dat ik het ga verkopen dit jaar:p
Vanaf morgen zou de site officieel online moeten zijn

Er staat inmiddels ook niet meer: 1nov. maar spoedig!

Ik heb zo'n gevoel dat Lesli de demo's gaat afwachten.. hetzij in het belang van de dealers, hetzij voor de filmpjes!

Vind het alleen totaal niet netjes van Lesli om klanten zo voor de gek te houden.. 1 okt. --> 1 nov. --> spoedig.
En dat zal ik ze op de bijeenkomst 10nov ook wel zeggen!

Er staat inmiddels ook niet meer: 1nov. maar spoedig!

Ik heb zo'n gevoel dat Lesli de demo's gaat afwachten.. hetzij in het belang van de dealers, hetzij voor de filmpjes!

Vind het alleen totaal niet netjes van Lesli om klanten zo voor de gek te houden.. 1 okt. --> 1 nov. --> spoedig.
En dat zal ik ze op de bijeenkomst 10nov ook wel zeggen!

Ik kan nu bij de dealer waar ik werk(Welkoop) bestellen!

Er zijn nu inderdaad webshops open van een aantal winkels.. en van een aantal niet.

Volgens mij is het ook zo dat elke winkel de webshop zelf vrij moet geven. Ik weet dat dat bij de winkel waar ik werk, nog niet gebeurd is,, dus dat kan de reden zijn dat bij mij de webshop nog niet actief is.

De webshops zijn al weer enige tijd online.
Vanavond was ik aanwezig bij de Demo in Ede.. Hierbij heeft Lesli zelf ook staan filmen.. en verwacht wordt dat de webshop aankomende week helemaal up-to-date gemaakt gaat worden met de filmpjes en alles er op en er aan!

Back
Bovenaan