Vuurwerkperiode breekt weer aan!

Ruben

VWC lid
Beste vuurwerkfanaten!

Over enkele dagen is het weer zover en gaat het forum van Arjan Uitman weer open. De septembermaand betekend voor vele dat de vuurwerkperiode er weer aan staat te komen. De dagen gaan sneller, het word eerder donker, en de klok gaat achteruit. De maand met de twee baarden komt eraan en dan is het helemaal afblazen geworden. Voordat we het weten is het weer voorbij!

Maar eerst de aanloop naar 31 december 2009! Hoe leef jij naar het grote moment toe? Waar geniet jij het meeste van? En op welke manier leef jij je uit om je ei los te laten als het om vuurwerk gaat?

Gegroet!

Nou veel lijstjes maken, mijn ouders warm laten lopen voor vuurwerk en veel geld sparen!!:D en natuurlijk niet te vergeten:

Veel plezier hebben op de fora:p

Het meeste genieten doe ik toch wel met de nieuwe foldertjes en bestellingen maken:rolleyes:

nu begint het gevoel weer een beetje te komen he, al die tripreports lezen is heel leuk, daarnaast zo'n beetje al de foldertjes 100x doorkijken en vergelijken met de foldertjes van vorig jaar. Ook steek ik zo heel af en toe wat knallers af en natuurlijk werken voor het geld:).

Gr koevis

:rolleyes: Ja het gaat echt snel als het september is!!! Ik ben zo blij dat ik nu een baan heb, zodat ik veel geld achteruit kan leggen!!!:thumbsup:

Haha geweldig, hoe ik er naar toe leef? Veel op vuurwerkfora zitten en aftellen natuurlijk. Verder erover praten en tjah, doorgaan en wachten.

Ik heb er zin in. ondertussen zit ik op het forum te wachten of er nog mooie budget cakes (mijn budget is niet hoog) zijn bij dealers bij mij in de buurt o.a.

Vuurwerk houten (gbv)
TC de schouw (broekhoff)
Koninsdal (Schuurmans)
En knalford (Breeschoten) maar ik weet nietof zij weten wat een budget cake is!

En ik ben benieuwd of er sky fireworks in mijn omgeving verkocht gaat worden.

Laatst bewerkt:
Ik heb er zin in. ondertussen zit ik op het forum te wachten of er nog mooie budget cakes (mijn budget is niet hoog) zijn bij dealers bij mij in de buurt o.a.

Vuurwerk houten (gbv)
TC de schouw (broekhoff)
Koninsdal (Schuurmans)
En knalford (Breeschoten) maar ik weet nietof zij weten wat een budget cake is!

En ik ben benieuwd of er sky fireworks in mijn omgeving verkocht gaat worden.

Hmmm nou niet echt de dealers met veel budget cakes, maar mss is GBV iets.Zij gaan komend jaar Evuco verkopen en Evuco bevat veel budget cakes met mooie effecten :wink:

OT :

Komende tijd wordt het heel gezellig. Lekker op de fora, lijstjes maken, bestellingen maken, foto's bekijken en samen gewoon gezellig toeleven naar die ene dag! :D

Voor mij begint het allemaal ook weer te kriebelen! Vanmiddag heel wat oude topics verwijderd in de Junktalks, maar kwam toen ook wat sfeertopics tegen die ik heb doorgelezen. Kreeg er de kriebels van. Vuurwerkfolders kwamen gelijk weer op tafel en wist niet waar ik moest beginnnen! Arjanuitman.com gaat straks weer open, dan is het blazen met die sfeertopics! Dan is het echte aftellen weer begonnen en gaat de tijd ook snel voorbij!

Kan allemaal niet meer wachten tot het eindelijk zo ver is, maar moet ook zeggen dat de aanloop naar de jaarwisseling gewoon heel gaaf is! De meetings, de demo's, de winkels, de sfeer en natuurlijk het VWC forum! Het totaalplaatje maakt het geen wat waar wij verslaafd aan zijn; maar wel een gezonde verslaving!

YHEAAA het is bijna zo ver het seizoen gaat weer beginnen:handsup:

hoe meer zielen hoe meer vreugde zeg ik altijd maar:D

veel online komen op vuurwerkcrew en avp
beetje het laaste nieuws bekijken kwa vuurwerk gebied
Dus dat gaat hier helemaal goed komen:D

iedereen heeft er zin in dus laat het seizoen maar beginnen we zijn er klaar voor:thumbsup:

Laatst bewerkt:
Alweer een dag dichterbij:cool:

Nu maar aftellen door geld voor vuurwerk te sparen, forums, praten over vuurwerk, shows bezoeken (vandaag en gister al gedaan), winkels bezoeken, folders bekijken, filmpjes kijken, collecties kijken en nog veel meer:)

Hopen op een mooi seizoen 2009/2010:bye:

Hier heb ik de rest van het jaar weer naartoe geleeft op gebied van vuurwerk, het wordt allemaal weer drukker en de sfeer komt nog meer terug door verhalen en andere dingen die vanaf september weer staan te gebeuren.

Dit jaar belooft een goed jaar te worden, met de prijzen die hoppelijk gelijk blijven en soms misschien licht dalen komt er even een pauze in de stijgende prijzen. Ook zijn er importeurs, nieuwe lijnen, collecties en producten bij gekomen en die we tot nu toe hebben mogen zien ziet er dat heel goed uit. Jarenlang hebben we veel crackling en magere effecten gezien maar sinds een tijd is er veel verbetering en worden de effecten mooier en proffesioneler.

Ik heb er erg veel zin in en we gaan er met zijn alle een leuke tijd van maken samen, ik zou zeggen houd het netjes tegen elkaar ookal ben je het niet altijd met die ander eens, de speeltuin is buiten en niet hier. heb gespect voor elkaar maar vooral ook voor het vuurwerk en alles daaromheen dat we er nog voor altijd kunnen van genieten!

Net zoals elke vuurwerkfreak leven ik elk jaar naar die ene dag in december toe de 31e. Dan is het voor mij Lijstjes maken, meetings/shows bezoeken, folders bekijken, veel forummen op VWC & AVP DVK en FPM. En met andere freaks over vuurwerk praten op msn enzo. En dan natuurlijk nog de dag dat ik vuurwerk mogen ophalen die sfeer proeven in de winkels en met andere freaks praten in over wat we gekocht hebben of gaan kopen ervaringen uitwisselen over bepaalde artikelen die ik of iemand anders wil gaan kopen. En de laatste 3 dagen tot de 31e kan ik het meestal niet laten om wat af te steken net zoals vele andere. Waar ik het meest van geniet is als ik uiteindelijk me bestelde vuurwerk mag ophalen. En natuurlijk als het 31 dec 1 uur 's ochtends is de dag dat we het eindelijk mogen afsteken

Ik geniet van het maken van tripjes naar het buitenland.. Geniet ook als ik s'avonds VWC en AVP afstruin soms zie je de meest lachwekkende antwoorden teksten en opmerkingen... erg lachwekkend.. geniet ook van het lezen van trip report's en het zien van mooie collecties, filmpje's en foto's.

Leef al helemaal naar het grote moment toe.. En hier in de buurt ook... hier en daar gaat weer wat de lucht in mooi sier of een flinke knal.. erg genieten..:D
De laatste maand december die is het mooiste folders 10x opnieuw bekijken... haha en het lekkerste moment blijft als je rustig zit en dan een flinke dreun hoort dat is een heerlijke kick
18n87a.gif

Ik leef naar het grote moment uit om om de 4 dagen een nieuw lijstje te maken of aanpassingen te doen in mijn oude lijstje. En dan zet ik alles in het lijstje wat ik maar kan bedenken..Totale aantal kruit inhoud, aantal schoten, hoeveelheid cakes, effecten etc. Ja soms verveel je je gewoon :p

Daarnaast een aantal bezoekjes brengen aan de winkel waar ik werk tijdens de verkoopdagen.
Daarnaast probeer ik zoveel mogelijk informatie te winnen over bepaalde producten. En zonder dat ik het weet leer ik bijna alle artikelcodes en de prijzen van die artikelen uit m'n hoofd:rolleyes: Je moet de klant natuurlijk wel goed kunnen informeren,en ook in de bunker is het handig als je weet welk product iemand wilt.

Het meeste geniet ik er van om samen met m'n neefje naar vuurwerk te kijken om te bepalen hoe we de beste show kunnen geven. Helaas ging het vorig jaar niet zoals gepland mja.

:bye:

Ik krijg spontaan kriebels als ik dit topic lees terwijl ik me bedenk dat het buiten al steeds meer op herfst begint te lijken. Op TV zie ik een nieuwsreportage over pepernoten die te vroeg in de winkel liggen. En op mijn werk lees ik de spiegelplannen voor de winterperiode. Dat allemaal terwijl ik bezig was met een nieuwe flyer voor Vuurwerkland Steenbergen. Echt, dan krijg ik al kriebels!

Ja het seizoen is al volop bezig!! Ik krijg alweer de kriebels als ik 's avonds buiten loop.... Stiekem hoop je dan toch dat er opeens ergens al wat vuurwerk word gestookt.. Het wordt weer eerder donker, het wordt weer wat frisser buiten, de kruidnoten liggen alweer in de winkels..

Niks is gezelliger als 's avonds thuis komen uit de kou, lekker bakkie koffie zetten en dan lekker op het VWC forum struinen.. :D:D:D:D:D:D

Back
Bovenaan