Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
lwt6a6uh61hum.png

Deze zie ik nog niet op de site staan

Eindelijk is het zover we gaan ONLINE
Vanavond rond 18.00 uur gaat onze site VUURWERKPERDOOS online.
Dit zal gebeuren met als thema 3 DOLLE DAGEN
Wij geven op alle onze cakeboxen uit ons assortiment 3 dagen lang minimaal 25 % korting
Let op deze kortingen worden deze maanden niet weer aangeboden.
Na deze 3 dolle dagen wordt de korting omgezet in gratis vuurwerk bij bestellingen vanaf €100.00 oplopend.
Op de site vuurwerkperdoos zult u geen losse artikelen vinden , deze artikelen gaan alleen per doos.
Vanaf 1 december zal op onze gewone site valk-vuurwerk.nl alle artikelen ook los verkrijgbaar zijn.
Om teleurstellingen te voorkomen bestel op tijd want vol = echt vol.

Geweldige acties! Wanneer word het bekend welke gratis artikelen je bij je bestelling krijgt?

Geweldige acties! Wanneer word het bekend welke gratis artikelen je bij je bestelling krijgt?

Ff een vraagje als ik t goed begrijp krijg je vanaf nu gratis producten toch? De mensen met kortingen houden gewoon die kortingen en daar blijft het bij?

Ff een vraagje als ik t goed begrijp krijg je vanaf nu gratis producten toch? De mensen met kortingen houden gewoon die kortingen en daar blijft het bij?

Ik denk niet dat ze mij nog gratis spul meegeven over 350 euro, de korting is waar je voor kiest

847.1506090611.png

Ik heb gezocht naar deze, maar kan nog niks vinden over deze geheimzinnige box, ook niet via Rubro.
heeft er iemand wat meer info kunnen vinden?

Ik denk niet dat ze mij nog gratis spul meegeven over 350 euro, de korting is waar je voor kiest

Volgens mij gaat het er meer om dat als je nu nog een andere bestelling plaatst boven de 100 dat je dan ipv die 25% korting gratis vuurwerk krijgt;)

Dat zijn de 1e 2 cakes van de Spectacle box 100. Echt top cakes voor dat geld!

Inderdaad ik zie het, thnx. Heb ze besteld... evolution heeft mij nog nooit teleurgesteld.

kan wel eens zo zijn dat de andere twee in de box de afkeur waren en dat deze overgebleven zijn en dan voor een mooie prijs weg mogen... prima zo.

Inderdaad ik zie het, thnx. Heb ze besteld... evolution heeft mij nog nooit teleurgesteld.

kan wel eens zo zijn dat de andere twee in de box de afkeur waren en dat deze overgebleven zijn en dan voor een mooie prijs weg mogen... prima zo.

De Spectacle box 100 was vorig jaar afgekeurd vanwege een niet geïmpregneerde label, dus niet vanwege het effect of wat dan ook.

owk ik zag dat bericht van REVA over drie dolle dagen met 25 procent korting en daarna gratis vuurwerk , dat bericht was me niet duidelijk is dat een oud bericht of heb ik iets gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan