Vuurwerkperdoos is weer live! - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Word inderdaad aan gewerkt. Zijn al meer artikelen toegevoegd. Prijzen zijn ook al wel bekend volgens mij, maar alleen als je de artikelen in de winkelwagen plaatst.

Dan zie je eigenlijk de normale consumentenprijs die je ook bij de normale zena / wolff/ rubro dealer betaalt over t algemeen, ben benieuwd of t een foutje is of dat t zo blijft.

Mooi hoor de collision thunder zit er nu ook bij, ja hoop ook op een mooie korting of een gratis product fzo zit nu op de 500+ aan besteldr dingen en verwacht nog wel te stijgen dus misschien dat daar wat geregeld kan worden maar de lijst is nu wel mooi van wat er op staat hoor. TOP ZAAK!

Prijzen staan er nog niet bij maar als je bijv karton Secret Salute in je winkelmand doet zie je de prijzen wel. €140,- voor 8 stuks. Mooie prijzen :D

Ik heb even een overzicht gemaakt van de gewijzigde kortingen van eerder deze week. Ik had toevallig een lijst gemaakt van producten die ik graag wilde bestellen.

Ze kunnen dan druk bezig zijn, maar de kortingen zijn stukken minder geworden.

Event Immortal Gold
van 76 euro korting naar 36

Event 4 Seasons
van 79.50 euro korting naar 50 euro korting

Event Area 51
van 19.50 euro korting naar 0 euro korting

Zena Mayhem
Van 44,95 euro korting naar 20 euro korting

Triumph Box
van 24,95 euro korting naar 20 euro korting

Trackmania Box
Is helemaal niet meer te koop

Event Tsunamibox
van 84 euro korting naar 40 euro korting

Event 2

Sunbeam 3

Extreme Salute Karton

Valk TI Thunder
van 200 euro korting naar 231 euro korting Dit is de enige die verder gedaald is.

Daarnaast zijn Spider King en Gravity gelijk gebleven qua prijs.

De site is waarschijnlijk nog niet af, ik zie namelijk hier en daar bij aanbevolen producten verschijnen die niet op de sitete vinden zijn. Al met al denk ik dat er nog wat bij gaat komen bij het stukje losse producten en dat de prijs hier en daar nog wat zal dalen.

Prijzen kunnen onmogelijk kloppen. Zo is de collision thunder te koop voor 399,- euro. Lijkt mij sterk wanneer deze op Vuurwerkmania 249,- en met korting (eerder 30%) 175,- kost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan