Vuurwerkmuseum Liefhebberdag 2017 - 28 oktober - Schrijf je in!

Voor mij was het al weer een hele tijd geleden dat ik bij een meeting ben geweest .
Het was daarom voor mij al weer eens de hoogste tijd .
Ik heb samen met mijn vader een hele gezellige middag gehad .
Alles was goed geregeld eten en heb eer zeer van genoten .
En daar voor wil ik de organisatie en lesli BV bedanken voor de inspanning en de gast vrijheid .

Ook van mijn kant een bedankje voor de heren en dames organisatoren van het Vuurwerkmuseum en gastheer Lesli Vuurwerk. Ik heb een bijzonder leuke dag gehad. Veel herinneringen opgedaan met ouderwets vuurwerk en een gezellige meet en greet met vele liefhebbers. Perfect georganiseerd en een afsluiting in stijl met een show met cat.1 vuurwerk.

Tot de volgende keer allemaal.

Met Sisser en Moontan in de auto begon de vuurwerkmuseum-belevenis direct bij het wegrijden naar Lichtenvoorde, mooie verhalen en een hoop humor.
Lesli was wederom een zeer goede gastheer en de Vuurwerkmuseumcrew verdient een grote pluim, ik heb genoten!
Bedankt

Potver wat een leuke mooie dag was het vandaag.
Heel gezellig en heb prachtige producten gezien.
Onderling nog wat mooie dummys kunnen ruilen voor in de vitrine.
Goed verzorgd met een hapje drankje en een frietkar.
Wat een gezellige vuurwerkboel.
Volgende keer ben ik er wederom weer bij!
Heren Lesli en alle bezoekers hartelijk dank voor deze onvergetelijke dag!!

Het was een erg gezellige en ontzettend goed georganiseerde en verzorgde middag.

Bedankt voor jullie inspanningen dames en heren van Het Vuurwerkmuseum.

Lesli bedankt voor de gastvrijheid en iedereen die ik vandaag heb gesproken bedankt voor de gezelligheid, de herinneringen en de mooie verhalen.

Was weer reuze gezellig. Weer lekker zitten kletsen met medeliefhebbers. De friettent was top lekker gegeten en gedronken. Kortom voor herhaling vatbaar.:wink:

Leuke film Fred, bedankt voor het delen.
Al wat foto's op FB voorbij zien komen, maar zag er weer geslaagd uit hoor.

Ik was hier ook aanwezig :D Heb me prima vermaakt en veel mensen weer gesproken, helaas moest ik voor het stookwerk en zelfs voor de frietkar open was er alweer vandoor omdat ik nog een wedstrijd moest spelen.

Maakte de dag er niet minder geslaagd om gelukkig! Wat een prachtige collectie lag er hoor! Om van te watertanden zo mooi...de hele oude exemplaren waren echt een owja momentje voor de echte oude heren van het kruit :wink: maar er lag genoeg moois van mijn eigen tijd gelukkig. Enigste wat ik nog mistte (of over het hoofd heb gezien) was de climbing panda....de wikkel was er volgens mij wel, maar een dummie heb ik niet kunnen ontdekken...
Wat heb ik vroeger veel van die rotjes en kanonslagen weggestookt zeg...die goeie oude tijd....:sad:

Back
Bovenaan