Vuurwerkmania Exclusive Star 214's Display Box (VWM8161)

In het kader van ‘elk nadeel heb se voordeel’ dit bakje vandaag alvast op de kop kunnen tikken voor volgend jaar. Plaggenmarsch had er nog net 1 op voorraad na de annuleringen ten gevolge van het verbod. Voor € 32,50 deze dus mooi mee kunnen pakken. Het is nog ruim een jaar wachten, maar deze keer zal ik er een goed filmpje van maken! Ondanks alle ellende toch wel weer blij met deze aankoop.

In het kader van ‘elk nadeel heb se voordeel’ dit bakje vandaag alvast op de kop kunnen tikken voor volgend jaar. Plaggenmarsch had er nog net 1 op voorraad na de annuleringen ten gevolge van het verbod. Voor € 32,50 deze dus mooi mee kunnen pakken. Het is nog ruim een jaar wachten, maar deze keer zal ik er een goed filmpje van maken! Ondanks alle ellende toch wel weer blij met deze aankoop.

Kijk dat is lekker! Ik heb m dus laten staan omdat ik erg benieuwd ben naar deze. Ga m per 2 schieten en uiteraard ook uploaden hier.

Heeft iemand deze nog geschoten? Dit jaar had ik de Shock Wave 216’s van Rubro. Soortgelijk bakje, ook 4x 500 gram cakes, totaal dus 2kg NEM. Presteerde voor in de vooravond echt goed. Met name de laatste cake had een flinke burst voor 20mm. Dit soort bakjes kun je dus prima in je winkelmandje gooien. Leuk spul!

Bedankt voor de film Waltr! En nu ik dit zie realiseer ik me hoe ik verpest ben door de goede 25/30mm bakken die ik hierna allemaal heb ontdekt haha. Dit bakje presteert prima, prijs-kwaliteit een hele dikke voldoende. Maar ondertussen al zoveel meer ontdekt dat dit soort bakjes mij niet zoveel meer doen dan enkele jaren geleden toen ik dit forum nog niet ontdekt had. Maar voor een leuke prijs zou een dergelijk bakje er zo weer bij in kunnen schuiven op de lijst, erg leuk vooravondspul!

Hey Puromun dankjewel :)

Was echt een leuk bakkie ja. Heb deze voor 50euro in 2022 betaald en ondanks dat dat duurder was als de prijzen die ik hier voorbij zag komen koop ik hem zo weer.

Ik hoop ook dat er dit jaar weer meer van deze VWM compounds voorbij komen.

Back
Bovenaan