Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Beste Vuurwerk Bussum,

Wij hebben in januari 2010 nog 22 dozen van 12 stuks binnen gekregen.
Zoals het er nu uitziet zijn wij de 1 e dag om een uurtje of 12.00 er al doorheen. We weten nog niet of we de Extreme Salute doozetten. We hebben nog een aantal andere toppers op het oog....

met vr.gr.

Edwin

Bedankt voor dit mooie verslag.
Mooi om te horen dat er een meeting en een show komt.
Zal er dan ook zeker bij zijn.

even een berichtje....

We leven elk jaar weer naar de zomervakantie toe. Maar oh, oh wat zijn we blij als we weer thuis zijn. En dat zijn we nu !!
Je denkt natuurlijk wat een gek, maar ik zal dat even toelichten...
Zoals je weet hebben wij een vuurwerkbedrijf en is de maand december vuurwerkmaand.
En ja, we verdienen er geld mee, maar dat het onze hobby is en dat het enorm leuk is om dit bedrijf te draaien, dat staat vast als een paal boven water. Oke maar nu weten jullie nog steeds niet waarom we blij zijn om weer thuis te zijn.
Ik ga dus verder.
Na 31 december zijn we even een paar dagen suf, maar al snel pakken we ons gewone werk weer op. Zonwering, stofferingen, herstofferingen, advies, inrichtingen enz.
En ja, dat is ook druk, omdat we zoveel mogelijk orders vanaf oktober proberen uit te stellen tot januari en de maanden daarna.
Maar goed die eerste maanden kijken we terug op het afgelopen vuurwerk "geweld".
Hier bedoel ik natuurlijk geen echt geweld mee, maar de enorme partijen vuurwerk, de enorme partijen mensen, enorm veel leveringen, enorm veel volle dozen en lege dozen, enorm veel cardridges, enorm veel papier, enorm veel vrienden, bekenden, kennissen enz, welke allemaal in een paar dagen voorbij zijn komen zetten. We noemen het "de sneltrein". We stappen op in oktober, hij begint te rijden....
en 31 december om precies 20.00 uur stopt ie op zijn eindbestemming.
We kijken tot de zomervakantie terug op het afgelopen jaar, op het vele wat goed ging en op enkele dingen die we nog zouden kunnen verbeteren en ja dan gaan we op vakantie. Dit is precies het omslag punt in ons hoofd. Halverwege de vakantie slaat het terugkijken om in vooruitblikken. We hebben het niet meer over vorig jaar, maar over aankomend seizoen. En dan weten we, dat we al die tijd er vanaf geleefd hebben, maar het is heden 18 juli en de zomervakantie zit er echt voor ons op. We gaan er weer naar toe leven. Waar naar toe... ja, naar 31 december. En heel eigenlijk deed ik dit al op 1 januari van het nieuwe jaar, maar dat mag je natuurlijk niet tegen een niet vuurwerkliefhebber zeggen. Die verklaart je echt voor gek. Dus wij houden dat omslagpunt maar op de dag dat we terug komen van zomervakantie....

met vr.gr

Edwin

Laatst bewerkt:
Leuk verhaal Edwin, leuk geschreven, en dat jij een freak, een liefhebber bent, dat weten wij wel.
Ik hoop dat je een leuke vakantie gehad hebt en we kijken uit naar al dat moois wat jij gaat ons gaat brengen de komende tijd
Sterkte morgen met je "gewone" werk:p

Bedankt voor het mooie verhaal.
Ik kan het alleen maar toejuichen!
Let the season begin...

Ik zeg het lekker wel gewoon tegen mensen met wie ik in een goed gesprek terecht kom dat ik uitkijk naar het volgende seizoen. Het interesseert mij echt niet wat men ervan vind als ik het zelf maar leuk vind.

Alleen grappig is wel dat wanneer ik in een gesprek uiteen zet wat mij er nu in interesseert en bezig houd, men het uiteindelijk wel een hele aparte hobby vind. Ook merk ik vaak dat men er toch anders naar kijkt, na mijn motivatie.

Daarom ben ik gewoon open en eerlijk over mijn vuurwerk hobby. Men weet dan ook dat ik er serieus mee bezig ben, en ook ziet men dan vaak in dat het ook leuk kan zijn in plaats van dat men alleen maar negatieve berichten leest in de media.

Bedankt voor het mooie verhaal.
Ik kan het alleen maar toejuichen!
Let the season begin...

Ik zeg het lekker wel gewoon tegen mensen met wie ik in een goed gesprek terecht kom dat ik uitkijk naar het volgende seizoen. Het interesseert mij echt niet wat men ervan vind als ik het zelf maar leuk vind.

Alleen grappig is wel dat wanneer ik in een gesprek uiteen zet wat mij er nu in interesseert en bezig houd, men het uiteindelijk wel een hele aparte hobby vind. Ook merk ik vaak dat men er toch anders naar kijkt, na mijn motivatie.

Daarom ben ik gewoon open en eerlijk over mijn vuurwerk hobby. Men weet dan ook dat ik er serieus mee bezig ben, en ook ziet men dan vaak in dat het ook leuk kan zijn in plaats van dat men alleen maar negatieve berichten leest in de media.

ben her hier aardig mee eens!

mooi verhaal vuurwerk7kamp.!

Ik heb nog een vraag aan Edwin:

Zijn er nog wat Pro-line Mini's overgebleven na afgelopen seizoen?
Mocht dit zo zijn, zou ik er graag een aantal will reserveren, aangezien deze niet meer geproceerd worden.

Ik hoor het graag,
met vriendelijke groet,
Jim

Leuk omschreven verhaal Edwin,succes met de treinreis die je daarbij gaat nemen.

Laatst bewerkt:
Edwin, bedankt voor dit leuke verhaal.
Mooi om te horen dat jullie afgelopen periode afgesloten hebben en met een frisse wind het komende seizoen tegemoet gaan.
Heel veel succes alvast, al gaat dat wel goed komen.

Nou Edwin, mijn vakantie is net begonnen en de jouwe is afgelopen.
Laten we dit jaar de sneltrein maar weer pakken en volop genieten van het vuurwerkseizoen wat bijna alweer aan de deur staat de kloppen, raar eigelijk het vuurwerkseizoen, voor mijn gevoel ben ik er nog nooit uitgeweest met de winkelbezoeken etc.

Erg leuk verhaal Edwin, brengt echt de kriebels weer naar boven. Mijn vakantie begint over 2 weken maar als die voorbij is staat het seizoen echt voor de deur en zet ik ook de deur wagenwijd open:wink:

Vandaag was ik even komen kijken bij vuurwerkmagazijn7kamp.
En ze zijn al druk bezig hoor met hoe ze het dit jaar allemaal gaan doen om de klant zo snel mogelijk en zo goed mogelijk te helpen.
Afgelope jaar natuurlijk erg goed jaar geweest voor vuurwerkmagazijn7kamp alles liep op rolletjes, de show verliep prima met veel toeschouwers. Maar het kan altijd beter en het is nog vroeg maar voor je het weet is het zover en dan moet het er staan. vuurwerkmagazijn7kamp heeft natuurlijk top collecties met als uitschieter bonfireworks wat natuurlijk klasse vuurwerk is voor een goede prijs.

Kom naar vuurwerkmagazijn7kamp want daar proef je echt sfeer!

Groetjes Jean-Paul

Ik was er het jaar ervoor namelijk.
Wat een kou en wind in 2008, heerlijk gemeen weer was het toen.

Ik heb mij goed vermaakt ondanks de kou!

Ik fietste vandaag langs Vuurwerkmagazijn7kamp toen ik naar school ging en de spandoek hing er al. volgens mij zijn ze er al volop mee bezig.Ik ben er in iedergeval al klaar voor!

Als het spandoek er al hangt, ga ik toch maar een keertje langs denk ik,
even bijkletsen en genieten van de sfeer :D

Ja,

Meerval dat weet ik.

De website staat klaar om online te gaan.

Ook de folder is al weer klaar.

Nog enkele aanpassingen en dan..... online

Denk laatste week november.

Grootste aanwinst: Colorful Thunder Tail 100 shots ( kei en kei hard )
en de single shot ook van Bonfireworks: Dragon Thunder ( echt de hardste )

http://www.avpvuurwerk.nl/forum/topic/22189/

gr

Edwin

Back
Bovenaan