Fireworkfreakz19
VWC lid
Nou ben wel benieuwd welke artikelen het zijn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou ben wel benieuwd welke artikelen het zijn...
Ik heb buiten de dingen om ook nog wel wat aanraders van lijnen die jullie voeren. Ook nog even afwachten natuurlijk wat de demo van Rubro gaat brengen.
kan ik nog reserveringen plaatsen en zoja wanneer moeten deze betaald zijn? ik heb nog wel wat wat ik wil hebben maar niet geld om nu meteen alles te dokken.
blijft de ART. 1305 SMASH BOX 1 (SB-1001), 6 X 25 SHOTS 229 euro?
of wordt die prijs nog aangepast?
wat een vette box is dat zeg
Ja, die staat er niet goed in....
Wordt aangepast !
vr.gr.
Edwin
Klopt het dat de site het niet doet..? ik heb het geprobeerd via de telefoon en de laptop maar kom er niet op.. ook de bestelde orders kan ik niet meer openen.. die heb ik eigenlijk nog wel nodig voor het einde van het jaar om ze uit te printen
![]()
Dit is de foutmelding die ik krijg als ik naar de site wil
ik heb het ook krijg het niet voor elkaar. maar andere hebben er geen last van dus snap er niks meer van :(
Ik heb er ook last van, het rare is als ik thuis bent doet hij het niet op telefoon/pc ben ik buitenhuis doet hij het wel heel raar
maar had je toen weer wifi aangezet of via mobiele gegevens of andere wifi?Ja ja hebt gelijk.. als ik wifi uitzet dan kan ik inderdaad op de site.. raar!
Ik kan kijken als ik op 4g zit met mijn mobiel.. zodra ik WiFi aanzet kan ik niet meer op de site en krijg ik de foutmelding weer
Misschien je cookies verwijderen? Dat kan vaak helpen. Ik heb trouwens nergens last van.