Vuurwerkmagazijn7kamp.nl Freakactie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer komt het 2017 spul bij jullie binnen gemiddeld?

Dan kan het lekker opdrogen in de bunker :)

Meeste vuurwerk komt toch aan het einde van het jaar binnen.
Als het lopende collectie is, dus zelfde artikel als het jaar ervoor, dan zit dat vuurwerk vaak in de eerste containers.

Is het nieuw, dan wel graag binnen voor de kerst !!

Wel eens enkele producten op 29 december om 2.00 uur binnen gekregen:bonk:

vr.gr.

Edwin

Meeste vuurwerk komt toch aan het einde van het jaar binnen.
Als het lopende collectie is, dus zelfde artikel als het jaar ervoor, dan zit dat vuurwerk vaak in de eerste containers.

Is het nieuw, dan wel graag binnen voor de kerst !!

Wel eens enkele producten op 29 december om 2.00 uur binnen gekregen:bonk:

vr.gr.

Edwin

Even het kacheltje erop :)
Wat vochtvreters erbij :-)

En hopen op geen mist :P

Hey Edwin, ik zag bij een winkel in Almere dat ze komende week met nieuwe evolution spullen komen, zijn jullie ook al zo ver of duurt dit nog even?:D

Romano

Beste Romano,

Bij ons zal alles iets later komen, omdat we een nieuwe shop krijgen. De nieuwe wordt nu gevuld, om de oude eind juli te vervangen.

Ik heb aankomende week contact met Evo. Als ik iets weet, zal ik het laten weten.

Vr.gr.

Edwin

Laatst bewerkt:
Zo net weer even 3 cake,s besteld nou maar wachten op de nieuwe site
En de komende weeken even kijken welke boxen ik gaat bestellen krijg nu alweer zin in het nieuwe vuurwerk sezioen :D

Site werkt hier prima. Ziet er keurig uit Edwin, alles netjes en overzichtelijk weergegeven. Kan het zijn dat van een aantal artikelen de prijs is veranderd (Killer Crosette, Fairytail Assortimrnt etc.)?

Laatst bewerkt:
Site werkt hier prima. Ziet er keurig uit Edwin, alles netjes en overzichtelijk weergegeven Kan het zijn dat van een aantal artikelen de prijs is veranderd (Killer Crosette, Fairytail Assortimrnt etc.)?

Beste Pyrofan,

Er zitten nog schoonheidsfoutjes in en we moeten nog even wennen aan deze shop.

Maar het werd tijd voor vernieuwing.....

met vr.gr.

Edwin

Bij mij doet die het.
Mooie site.
Komen steeds meer producten op.

De 3 nieuwe Evolution boxen staan er op! toppie

Welke Wolff producten komen er? nog nieuwe?

Zeker een mooie site, een erg grote verbetering met de vorige. Ik hoop dat de site nog aangevuld gaat worden! Mogelijk ga je je dan meten met de grotere freaksites.

Er zitten inderdaad een paar foutjes volgens mij qua prijzen, sommige Pangu boxen zoals de Smash box 1, de Urban en de Transbomber van Rubro ( hoop ik ) bijvoorbeeld.

Zeker een mooie site, een erg grote verbetering met de vorige. Ik hoop dat de site nog aangevuld gaat worden! Mogelijk ga je je dan meten met de grotere freaksites.

Er zitten inderdaad een paar foutjes volgens mij qua prijzen, sommige Pangu boxen zoals de Smash box 1, de Urban en de Transbomber van Rubro ( hoop ik ) bijvoorbeeld.

bedankt voor de reacties en oplettendheid.
We zullen er spoedig naar kijken.
Oude webshop 8 jaar in gebruik gehad.
Nu met nieuwe webshop in de leer...............

Kijk dan gelijk even op : www.vuurwerkberkel.nl

vr.gr.

Edwin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan