Vuurwerkland/vuurwerktotaal Giezen Hoogkerk

Voor het eerst bij giezen mijn bestelling gedaan vanwege hun ruime en mooie assortiment. Ik kan jullie zeggen dat ik giezen op het gebied van service tot nog toe op 1 vind staan. Gezellig gekletst bij het doen van mijn bestelling en gistermorgen een fantastiche service bij het halen van mijn bestelling. Ook verliep dit lekker vlot en al helemaal in vergelijking met andere ervaring die ik heb. En nogmaals, een prachtig en ruim assortiment. Heb daarom ook mijn gehele collectie bij hun weg.

Giezen, bedankt!

Ik hoorde deze periode voor het eerst van Giezen. Vond het gelijk al top dat ze me een folder toestuurde via de post naar hier. De volgende dag was die er ook al. Zelf niets gekocht daar, maar gezien hun aanbod in de verschillende lijnen zou ik het best overwegen om eens een kijkje te nemen.

de site is al open..
alleen kan er nog niet besteld worden.
ik hou hem goed in de gaten aangezien ik hier voor het eerst ga bestellen dit jaar

Er langs gaan om te bestellen kan lonen :wink: en gezellig ff praatje met Erik. Heb ik het hele jaar al verzuimd :shy: Folder is vast al wel klaar.

Dit jaar hier ook wat bestelt omdat ze zowel pangu en evolution hebben (beiden nog nooit gehad). Ben wel heel benieuwd. Service was in ieder geval heel erg goed! mijn complimenten

Giezen blijft een topzaak met goed assortiment en prima personeel.
Altijd in voor een praatje en goed advies.
Elk jaar zeker de moeite waard.

Gaat de webshop ook weer open? Of zijn de acties voorbij?
Had graag nog wat willen bestellen!

die webshop lijkt me open

edit: en toen waren het winkelwagentje en de prijzen weer weg bij de producten haha :bonk:

Laatst bewerkt:
Vanavond geeft Giezen een vuurwerk demo + show.

Aanvang: 19:00
Waar: ruskaveenseplas Hoogkerk.

Na de show is de showroom van Giezen geopend onder het genot van een drankje.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan