Mustang68
VWC lid
huh was hun shop open in mei of vergeten dicht te gooien? op de website staan geen prijzen..
Begin november gaat de webshop open

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
huh was hun shop open in mei of vergeten dicht te gooien? op de website staan geen prijzen..
Begin november gaat de webshop open![]()
Was dat dus een fout in mei? :(
Volgens mij gooien ze de site in het begin van het jaar open met de outletproducten, daarna weer een paar maanden dicht en pas vanaf november weer open met de nieuwe producten erbij.
Ook Giezen helaas geen demo dit jaar.
Zozo dat wist je snel...is nog nergens aangegeven. Wel gespot op hun site, leuk. Vooral die 4 singleshots en cracklefonteinen maar de azul is mij te duur voor wat ik van hun ken..Funke in da house!![]()
Puur toeval omdat ik ff keek ivm mn post in het fonteintopicZozo dat wist je snel...is nog nergens aangegeven. Wel gespot op hun site, leuk.
Dat hebben ze zeker!Giezen heeft elk jaar een geweldige showroom. Waar normaal de fietsen staan staan nu vitrines met dummies uitgestald. Alles ademt vuurwerk, je ziet er aan af dat de eigenaar passie ervoor heeft..![]()
Ben ik nu scheel of zitten er bij die crown majestic geen waaiers in