Vuurwerkland/vuurwerktotaal Giezen Hoogkerk

Gepland onderhoud

Helaas, wij zijn op dit moment niet beschikbaar.

Op dit moment zijn wij onze systemen aan het updaten.

Wij verwachten rond 03:00 uur klaar te zijn.

Excuses voor het ongemak.
Nog even 2 uurtjes wachten...

Weer online, en ik zie dat de Katan Fanstyles zijn toegevoegd, en Playfull Fairy/Perfect Harmony in de 25% op=op hoek...nu geen tijd om andere toevoegingen te zoeken.

Krijg nog steeds de melding dat het domain is geregistreerd. Heb ook al andere browser geprobeerd en cookies en andere meuk verwijderd.

Dat was weer fijn. Gezellig praatje, goeie service zoals altijd en prachtig ingericht showroom. En niet te vergeten een geweldig assortiment en tot in de puntjes geperfectioneerde logistiek. Topwinkel.

Deze winkel ligt prima op de route richting Groningen, hou de Gate of Heaven er in en ik kom volgend o/n weer!

De webshop is open! :holland: Ontzettend groot en gevarieerd aanbod dit jaar, van Vuurwerktotaal, Zena, Royal tot aan Katan, Vulcan, Broekhoff en Pyromeister/Pangu :shocked: :thumbup:

Ik vind de op=op hoge korting echt een beetje een lachertje.... Dan kun je bij de bij sommige andere winkels in Groningen toch betere deals als krijgen.

Laatst bewerkt:
Ik vind de op=op hoge korting echt hilarisch...want dat is werkelijk volksverlakkerij. Ik hou het lekker bij VWloutlet en Megavuurwerk in Groningen

Ben het met je eens, had de hoop dat de prijzen iets te doen waren want mooie producten hebben ze wel.

Tot nu toe vindt ik ze te duur t.o.v. andere winkels.

Ik vind de op=op hoge korting echt hilarisch...want dat is werkelijk volksverlakkerij. Ik hou het lekker bij VWloutlet en Megavuurwerk in Groningen

Veel winkeliers die in het vuurwerk zitten doen dit om omzet te realiseren in rustigere tijden, daarom zie je bijvoorbeeld veel fietsenwinkels als vuurwerkwinkels worden omgetoverd. In de winter fietsen we toch minder dan de zomer. Voor veel winkels is het lastig rondkomen in deze tijden (al enkele jaren natuurlijk).

Dat Vuurwerkoutlet alles zo goedkoop kan aanbieden, is omdat deze het meer hobbymatig doet maar tevens de markt verziekt door tegen deze prijzen, haast inkoopprijzen, alles aan te bieden. Uiteraard is dat hun goed recht dit tegen haast inkoopprijs aan te bieden en ieders goed recht om te kopen daar, maar zeg niet dat deze mensen aan volksverlakkerij doen want in de hoofdregel worden deze prijzen gevraagd alleen een enkeling zit daaronder. Je schildert in mijn optiek iemand die hard werkt af als een 'oplichter'. Zou die prijzen hoger dan het marktgemiddelde aanbieden en daarbij kreten roepen dat er al 50% korting bij is verrekening, dan vind ik dat een ander verhaal maar dat is hier totaal niet aan de orde.

Je mag best je mening hebben maar vind jouw manier van spreken niet heel gepast! Vwloutlet is ook 1 van mijn favoriete vuurwerk winkels Ook mede omdat ze het voor de hobby doen en dat merk je. Maar om giezen nou als een soort oplichter te bestempelen?? En vind dat ook giezen een geweldig assortiment heeft en zou goed kunnen dat ik hier ook een bestelling ga plaatsen.

Nu nog even over het op = op hoge korting probleem, weet je wel dat er nog 25 procent korting van af gaat in het winkelwagentje?

Je mag best je mening hebben maar vind jouw manier van spreken niet heel gepast! Vwloutlet is ook 1 van mijn favoriete vuurwerk winkels Ook mede omdat ze het voor de hobby doen en dat merk je. Maar om giezen nou als een soort oplichter te bestempelen?? En vind dat ook giezen een geweldig assortiment heeft en zou goed kunnen dat ik hier ook een bestelling ga plaatsen.

Nu nog even over het op = op hoge korting probleem, weet je wel dat er nog 25 procent korting van af gaat in het winkelwagentje?

Beste Mustang68, ik ben blij dat het geven van mening hier op dit forum mogelijk is. En als het jou en ^^^^upo-maike.^ stoort wil ik het woord "Volksverlakkerij" best wat nuanceren.
Maar ik stoir mij nou eenmaal zogenaamde kortingen, die werkelijk nergens op slaan. Ik hoef jou natuurlijk niet te vertellen dat je marges op vuurwerk heel behoorlijk zijn en dat is natuurlijk bij Giezen ook zo. Erik is idd een vuurwerkliefhebber in hart en nieren en dat zie je ook aan zijn assortiment, petje af! Maar ik vind zijn prijzen alleen aan de hoge kant, en dat is mijn mening. En het is natuurlijk gewoon werk/inkomen voor Giezen, want hobby's kosten namelijk alleen maar geld ;-)

Laatst bewerkt:
natuurlijk kunnen niet alle winkels prijzen zoals de outlet aanbieden, en ik denk dat de vuurwerklandoutlet ook aardig wat producten moet verkopen om wat te verdienen. bunkers, controle, personeel allemaal hartstikke duur.
maar goed even over Giezen ik kom er al jaren, juist omdat ze zo veel merken en producten hebben en vorig jaar ook goeie aanbiedingen. ik sla dit jaar even over simpelweg omdat ik eigenlijk al veel te veel vuurwerk heb besteld en de actie producten van Giezen niet zo in mijn smaak vallen.

misschien haal ik toch nog de giezen shocks/single shots ben benieuwd hoe die zijn, misschien een om labeling van de royal knock down? zelfde effect omschrijving

Vandaag voor het eerst even bij Giezen geweest. Druk bezig met de laatste lootjes aan de inrichting van de zaak en het zag er prachtig uit. Mooi ruim en overzichtelijk en een lekker divers aanbod! Je merkt duidelijk dat ze passie voor vuurwerk hebben en het met ontzettend veel plezier doen.

Wat voelt het hier toch altijd vertrouwd, gezellige lui, super service. Al jaren vast adres en da's natuurlijk niet voor niets.

Wat voelt het hier toch altijd vertrouwd, gezellige lui, super service. Al jaren vast adres en da's natuurlijk niet voor niets.

Helemaal met je eens. Vanochtend ook bestellingen afgehaald en top service. Medewerkers lopen met je bestelling naar de auto en ze nemen alle tijd voor een praatje en advies. Je merkt aan alles dat het bij Giezen echte vuurwerkliefhebbers zijn. Top 😀👍

Back
Bovenaan