Vuurwerkland voorst

Ik heb helaas al mijn hele bestelling gedaan bij kuiper koekange. Als ik dit van te voren had geweten had ik hier een groot deel bestelt en dat het voor mij ook zo dichtbij is.

Op de site staat aangegeven dat het kan bij stap 3 van de betaling, selecteren zij dan een x-aantal producten waar de korting binnen valt of geldt de aanbieding over het hele assortiment?

Ik hoop dat ze dit je jaar weer net zo goedkoop zijn als vorig jaar want dan hoef ik niet helemaal naar drente of nijverdal. Hij Gaat 1 dec open staat nu op de site

Zo dus als je voor 100euro vuurwerk koopt kan je voor 77,70 nog extra vuurwerk uitzoeken? Dat is inderdaad goedkoop. Ik ben al voorzien, maar goed om te weten dat is Witte vuurwerk hebben lekker in de buurt, lang naar opzoek geweest.

Mooie aanbieding..dit houd b.v. 2x rage en een stars of barcelona voor 185. Misschien volgend toch iets later me budget opmaken :(

Deze winkel in ook weer online!

Ook de actie 77.7 gratis vuurwerk geld weer.
Helaas heb ik alles al besteld anders zou ik hier zeker weer bestellen.

Crual traction is dit keer geen Actie artikel en geld dus gewoon voor gratis vuurwerk.

Geen witte vuurwerk meer? juist op gewacht.

Staat alles er sowieso wel op? Op de nieuwe compound boxen na staat er nik nieuws op.

Hij is weer online en ook weer met 77,7% korting actie
Helaas heb ik zelf alles al bestelt bij Valk

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan