Vuurwerkland Steenbergen

Had dan komende zondag die extra producten toegevoegd. Waarom moet alles in één keer online? Ik heb ook hiervoor speciaal dingen afgezegd dus dit is wel erg balen zo. Nu mogen jullie er wel voor zorgen dat er ook voldoende voorraad zal zijn van die nieuwe producten als het het daarvoor blijkbaar waard is om iedereen te laten wachten terwijl ze eigenlijk andere verplichtingen hadden

Jammer dit, maar goed, het is beter dan een hele dag wachten op je bestelde vuurwerk (ik zal geen namen noemen ;) )
Dit overleef ik wel :D

Jammer dat het dan meteen naar zondag uitgesteld word. Lijkt me dat men niet opeens 49 uur extra nodig heeft. Kan ie niet gwn zsm open? Voeg tenminste dan de prijzen toe.

Wat een negativiteit meteen zeg! Ben blij dat er zaken zijn met dit soort kortingen. En daarbij of het nou 27 of 29jan is het duurt nog even tot December :D

Wat een negativiteit meteen zeg! Ben blij dat er zaken zijn met dit soort kortingen. En daarbij of het nou 27 of 29jan is het duurt nog even tot December :D

Volgens mij wordt het vrij luchtig opgepakt. Geen drama, zondag lekker bestellen en over een dag of 330 lekker stuiteren... zin an!

Beetje aparte redenatie in mijn ogen. Omdat een winkel korting geeft mag ik niet negatief zijn op het moment dat er iets niet goed gaat en moet ik maar blij blijven? Ze kondigen een week van te voren aan dat ze om 27-01-17 open gaan om 20:00. Een half uur voor het openen vermelden ze dat het opeens 2 dagen later is. Dit is gewoon geen goede communicatie richting je klanten en daar mag ik best iets negatiefs van zeggen.

Uhhhh... ik wil graag een bestelling plaatsen en in Rotterdam afhalen maar afhaalblok tussen 3-4 is niet zichtbaar. Nu zijn inmiddels alweer een paar artikelen uitverkocht. Welk blok moet ik selecteren om in Rotterdam op te halen?

Uhhhh... ik wil graag een bestelling plaatsen en in Rotterdam afhalen maar afhaalblok tussen 3-4 is niet zichtbaar. Nu zijn inmiddels alweer een paar artikelen uitverkocht. Welk blok moet ik selecteren om in Rotterdam op te halen?

Is niet mogelijk om daar te halen.

Back
Bovenaan