Vuurwerkland Steenbergen

Ondertussen al 10 keer gebeld om te vragen wat voor vervangers ik voor de Crank, Cruelty en Distraxion mag verwachten, maar ze zijn constant in gesprek.

Nou blijkbaar heb ik 3x een big 19 cake gekregen als vervanger voor de 3x Crank. Pas bij thuiskomst hierachter gekomen omdat de toonbank zo vol stond dat je niet alles meer kon zien. Had wel iets beters verwacht als vervanger... Helemaal als je bedenkt dat een big 19 cake nog goedkoper is dan een crank...

Wat een top service weer. Had 4 bonnen. Toen de laatste bon de computer in ging. Stond de 1ste bestelling al klaar!
Alles klopte ook.

Vannochtend mijn bestelling opgehaald. Ging lekker vlot en stond al klaar voor me. Voor 2x mijn cruelty kreeg ik tweemaal een cake uit de Cruel Traction (cake E), terwijl ik toch al in januari besteld had. Ik had gehoopt op een 2015 versie. Maargoed, vind dit opzich een prima vervanger. Niet geklaagd ook.

Vanochtend rond half 9 aangekomen. Ik had zelf 5 bestellijsten en mijn vriend ook. Binnen een half uur zaten we al weer in de auto. Goede service, mijn bestelling helemaal compleet. Die van Joris was volgens mij ook compleet op 1 fontein na, die werd nageleverd, en een pijlenpakket die vervangen werd voor een ander. Er werd ook nog meegeholpen met sjouwen door 1 van de mannen die buiten stonden. Niks anders dan lof voor deze zaak.:shocked:

Vanmiddag in Steenbergen geweest. Was de eerste keer voor me.

Parkeren was geen probleem, stonden nagenoeg voor de deur.
Even gemeld bij de balie met de bonnen, kerel vloog gelijk naar achter om na te vragen en alles stond al klaar.

Netjes werd alles gecontroleerd met bon erbij. Aardig personeel en behulpzaam.
De losse cakes in een fatsoenlijke doos samen het het kleine spul.

Stonden binnen kwartier weer buiten en het was niet weinig :D

Gelijk alles afgegooid op stooklocatie, alle Cakeboxen opengemaakt en alles perfecto, kurkdroog.

Vind het een prima toko, ben prima geholpen, compliment waard !

Back
Bovenaan