Vuurwerkland Steenbergen

kan dit ook in rotterdam gehaald worden of alleen in steenbergen?

Dit zou ik even voor je na moeten vragen, durf zo niet te zeggen wat de mogelijkheden hierin zijn.
Stuur me even een mailtje via info@vuurwerklandbestel en dan kom ik er zo snel mogelijk bij je op terug!

Pre order 2015 ?

Komende zondag meer informatie hierover, betreft een aantal speciale aanbiedingen welke te bestellen zijn tot 1 november. Zoals eerder al aangegeven is gaan we vanaf 1 november over naar www.vuurwerklandfreaks.nl met het gehele assortiment en speciale freakkortingen! :D

Kom maar met die info! :) De zondag is voorbij voor je het weet.

Dit zou ik even voor je na moeten vragen, durf zo niet te zeggen wat de mogelijkheden hierin zijn.
Stuur me even een mailtje via info@vuurwerklandbestel en dan kom ik er zo snel mogelijk bij je op terug!

Komende zondag meer informatie hierover, betreft een aantal speciale aanbiedingen welke te bestellen zijn tot 1 november. Zoals eerder al aangegeven is gaan we vanaf 1 november over naar www.vuurwerklandfreaks.nl met het gehele assortiment en speciale freakkortingen! :D

Beste liefhebbers,

Zoals aangegeven hierbij de laatste stand van zaken met betrekking tot de uitverkoop acties en de pre-order aanbiedingen!

Pre-Order 2015 deals online!

Zojuist zijn er 3 speciale aanbiedingen op de website verschenen onder de categorie 'pre order 2015'. Dit betreft onderstaande producten :

- BIG 19 karton (12 x 19 schots)
- Cruel Traction box
- Koersk Display box

Bovenstaande aanbiedingen zijn te bestellen tot het moment dat we overschakelen naar www.vuurwerklandfreaks.nl (1 november aanstaande)

Afhalen in Steenbergen en/of Rotterdam
http://www.vuurwerkland-steenbergen.nl/categorie/pre-order-2015

Uitverkoop actie 2015 verlengd!

Oorspronkelijk zouden de huidige uitverkoop aanbiedingen vandaag aflopen. Echter, aangezien het volledige assortiment met bijbehorende freakactie op www.vuurwerklandfreaks.nl op 1 november online zal komen hebben we besloten om de uitverkoop aanbiedingen te verlengen tot en met 31 oktober. Profiteer dus snel van de huidige voorraad want op = op!
http://www.vuurwerkland-steenbergen.nl/categorie/uitverkoop-2015

Tot zover deze update, binnenkort weer meer informatie over aanstaande kortingen en acties! :)

Direct de Cruel Traction besteld, afhalen in Rotterdam in combinatie met deze prijs is een gouden combinatie. Bedankt voor de mooie aanbiedingen!

Welk productie jaar krijg je van de cruel traction?

Cruel Traction was afgelopen jaar inderdaad volledig uitverkocht, dit zal dus 2015 productie zijn.

Is die 145 dit jaar de minimum prijs voor de Big 19 ? Of word deze met de freakactie nog goedkoper?

De inkoopprijs van de Big19 is gestegen t.o.v. afgelopen jaar. Hierdoor hebben wij ook de verkoopprijs iets hoger dan afgelopen jaar moeten zetten. We hebben de prijs uiteraard zo scherp mogelijk proberen te houden en met iets meer dan 12 euro per cake lijken me dit nog steeds absolute toppers op het gebied van prijs/kwaliteitsverhouding. Huidige prijs is geldig tot en met 31 oktober, goedkoper zullen ze bij ons in ieder geval dit jaar niet worden.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag!

Net wat vuurwerk gekocht bij Undergroundvuurwerk.nl gelukkig kan ik dit ook in Steenbergen ophalen. Zitten leuke dingen tussen. Wanneer komt de webshop online? Kan niet wachten.

Vanaaf dan maar cruel traction big 19 bestellen.
Wel bang productiejaar 2015 cruel traction wat ik las op 1 of amder manier vertrouw ik die chineesjes niet.
Gaat toch vaak mis

Back
Bovenaan