Vuurwerkland Steenbergen

HET WAS GEWELDIG!

Wij willen graag alle medewerkers, overheden en uiteraard de bezoekers bedanken voor een fantastische avond. Wij hopen dat jullie van de vuurwerkshow hebben genoten!

Houd de komende tijd www.vuurwerkland-steenbergen.nl goed in de gaten voor nieuwe foto's en video's!

Bron:
https://www.facebook.com/vwlsteenbergen

Zelf ook uiteraard aanwezig geweest, is bijna om de hoek dus kon niet missen. Mooi verzorgde avond met gratis koeken, muffins en warme choco. Eigenlijk helemaal geen slechte producten gezien, toppers waren voor mij de VWL Celebration Night Box, Joy Ride, Juggling bouncer en de Perfect Harmony. :)

Bijlagen

• 06-12-2014-show-publiek.jpg
    06-12-2014-show-publiek.jpg
    35,5 KB · Weergaven: 0
Afgelopen zaterdag een geweldige avond gehad.

Al vroeg aanwezig om eerst de vernieuwde winkel te bekijken. Wat is het mooi geworden! Weer overzichtelijker, mooie vitrines, grotere balie met meer computers om vuurwerk te bestellen en een grotere ruimte. Oogt nog beter, hoewel het natuurlijk al een prachtige winkel was.

Al vroeg richting het schietveld gegaan. Daar foto's gemaakt. Zal deze nog even online gooien binnenkort. Toen nog even opgewarmd in de winkel onder het genot van een bak warme chocolademelk en een muffin, catering was weer super geregeld voor iedereen. En voor dat ik het wist was het alweer zover.

Er waren veel mensen op de been ondanks dat het frisjes was zaterdag. Uiteindelijk zijn er meer dan 2.000 mensen geteld dus daar mag Vuurwerkland- Steenbergen trots op zijn! Veel vaste klanten gespot, freaks natuurlijk ook want die waren al vroeg op de avond aanwezig in de winkel.

De demontratie begon rustig met een aantal budgetcakes maar daar zat ook geen slechte tussen. Vooral de Jugling Bouncer (Rubro) vond ik erg goed voor dat geld. De Heroic Strike (Zena Nederland) was ook weer prachtig, Fire Emblem (Royal Fireworks) vond ik erg krachtig! Voor mij persoonlijk waren de Joy Ride (Wolff), Sky Palms (Royal Fireworks), Wonderfull World (Royal Fireworks), Spain Fan Style Box (Katan) en natuurlijk de VWL Celebration Night Box!

De finaleshow was geweldig. Vol gas erop met een mooie gouden finale. Stuk voor stuk prachtige producten gebruikt, kan menig showtje nog wat van leren!

Al met al een geweldige dag dus! Vuurwerkland Steenbergen, Ramon, Rene, Petra en de rest die mee heeft geholpen hieraan super bedankt!

Deze week ook weer mijn bestelling geplaatst, met de fijne korting van 30%. Nu even geduldig wachten tot 29december.

Vuurwerkland Steenbergen alvast bedankt!!

Vuurwerkland Steenbergen discountday!

ZONDAG 14 DECEMBER 2014 - VUURWERKLAND DISCOUNTDAY!

Sinds woensdag telt Vuurwerkland-Steenbergen.nl al af naar de dag van zondag. Vandaag kunnen we eindelijk onthullen wat er staat te gebeuren: zondag is het namelijk Vuurwerkland-Steenbergen.nl Discountday!

Alleen aanstaande zondag 14 december ontvangt iedereen maar liefst 7% extra korting op een bestelling en krijgt u een extra gratis set Event Signal Lights bovenop het normale gratis vuurwerk! Daarnaast kunt u profiteren van maar liefst 6 extra #discountdeals welke wij aanbieden tegen een prijs waar ze het in China bijna niet voor kunnen maken! We hopen dus dat u ons advies heeft opgevolgd om de afgelopen dagen zuinig aan te doen!

De 7% korting en de extra gratis Event Signal Lights wordt aanstaande zondag zowel online als in onze winkel gegeven. Bestelt u online, dan wordt de extra korting direct verrekend in uw winkelwagen! Ook de speciale discountdeals en winactie's zijn zowel online als in de winkel van toepassing.

Naast de korting zijn er zondag nog talloze andere winactie's en aanbiedingen. Zo maakt iedereen die zondag een bestelling plaatst, zowel online als offline, kans op een mooie prijs. Drie mensen krijgen uiteindelijk de waarde van hun bestelling dubbel uitgekeerd en profiteren dus van een oud & nieuw met dubbel zoveel vuurwerk! De drie prijswinaars van de vuurwerk verdubbeling worden via een nieuwsbericht bekend gemaakt op dinsdag 16 december. De winnaars krijgen daarbij persoonlijk bericht.

Profiteer nu!

7% Extra korting op het gehele assortiment!
Extra gratis Event Signal Lights bij elke bestelling!
3x Kans om uw bestelling te verdubbelen!
Exclusieve #discountdeals
Diverse winactie's en prijsvragen!

Don't miss it! Tot zondag!

discount2014.jpg

Bron:
http://www.vuurwerkland-steenbergen.nl/discountday

WIN! WIN! WIN!

Maak vandaag tijdens de Vuurwerkland Discountday kans op een wel heel vette prijs!
We geven namelijk een Celebration Night 120's eventbox weg via onze Facebook pagina!

Like & share dit bericht en maak kans op deze dikke cakebox!

Succes!

www.vuurwerkland-steenbergen.nl

#vwldiscountday

1503540_735833349839244_7610258975950868288_n.jpg

Alleen vandaag nog valt deze onwijs mooie Celebration Night te winnen via de facebookpagina van Vuurwerkland- Steenbergen.

https://www.facebook.com/vwlsteenbergen

Normaal wil ik dit soort privé situaties niet openbaar neerzetten dus vandaar dat ik nog even had gewacht, maar als ik geen gehoor krijg via de normale weg dan kies ik voor deze. Ik heb in 1,5 week 4 emails gestuurd en 1 prive bericht via VuurwerkCrew, maar op enkel 1 mail na een paar dagen pas antwoord gehad. Het antwoord was dat ik mijn artikelen niet mag ruilen. Goed, hiervoor zijn geen wettelijke eisen gesteld dus ik begrijp dat jullie dat zeggen dat het niet mogelijk is, dat is jullie recht. Maar niet de ene persoon wel laten ruilen en de ander niet, want ik las van de week dat iemand anders wel bij jullie heeft mogen ruilen.

Jammer dat op de rest van de mails helemaal niet gereageerd word en ook niet op het privé bericht wat ik naar jullie stuur via VuurwerkCrew, dat bericht is ondertussen gelezen maar niet beantwoord. Ik hoop dat ik via deze weg nu wel gehoor kan krijgen, want ik vind dit niet kunnen. De service was eerst helemaal top, gelijk de zelfde dag antwoord. Maar als het om producten ruilen gaat of bestelling annuleren dan word er niet gereageerd.

De tijd tot oud en nieuw komt er aan en ik wil graag mijn bestelling annuleren ( Ja, dat is mijn recht en volgens jullie originele site moet dat binnen 3 dagen na betaling maar wettelijk mag ik het zelfs 7 dagen na ontvangst van de goederen! ) en het geld gebruiken voor ander vuurwerk.

Komen er nog speciale acties op de verkoopdagen en of zijn er producten die alleen in de winkel te krijgen zijn en niet op de site staan? Vorige jaar diverse cakes nog meegenomen voor mooie prijzen. Ben van plan om dit jaar weer wat mee te nemen als ik mijn bestelling kom ophalen !

Vandaag weer mijn bestelling opgehaald in Steenbergen en het was weer top. De bestelling stond al klaar en kon alles weer snel in mijn auto leggen (moet ik hem alleen niet vast rijden in de sneeuw :bonk:

IMG_6683.jpg

IMG_6684.jpg

IMG_6685.jpg

Vanochtend eerste bestelling opgehaald, moest toch in steenbergen zijn. Vanavond de rest ophalen. Als dagaanbieding hebben ze 2 redelijk onbekende cakes van vulcan.

Vannacht en vanochtend weer goed geholpen, snel en alles gekregen wat ik had besteld. Ook nog bedankt voor de prijs!.

@ Golddigger: op de laatste foto zie je mij aan de balie staan haha:D

Wat een heerlijke rust daar rond 9.00uur. Wel ff wat anders als een paar jaar geleden(dik 4 uur moeten wachten) haha. Top dit jaar :D

Vannacht mijn bestelling op wezen halen en weer prima geholpen!
Bestelling keurig in orde, van de artikelen die niet geleverd waren heb ik prima vervangers gekregen.
Ook complimenten voor het tussentijds kunnen wijzigen van mijn gedane bestelling!

Al met al zeer tevreden met het assortiment, de prijzen en de service!

Vandaag de spullen wezen halen. Top ging snel en alles was er. Bedankt voor de koffie. En tot volgend jaar met hopelijk weer een freakactie!!

Back
Bovenaan