Vuurwerkland Steenbergen

Komen de Royal Thunder Smoke en de Whistle Thunder Queen van Katan allebei niet meer in het assortiment?

Beste Pirat,

Deze zullen dit jaar niet in ons vaste assortiment zitten. Ik geloof dat ik hier nog wel restvoorraad van heb, bij interesse stuur even een email dan ga ik kijken wat ik hierin kan betekenen!

November loopt ten einde en dat betekent tevens dat de freakactie van 2014 er alweer bijna op zit.

Om de freakactie knallend te eindigen komt er morgen nog een speciale zondagaanbieding op www.vuurwerklandfreaks.nl
Let op, deze actie is beperkt op voorraad en op=op!

Hou de website dus goed in de gaten, vanaf 00.00 uur komt de actie online! :)

Manmanman wat een knalaanbiedingen. Het is dat m'n budget het niet toestaat anders minstens die excellentbox besteld!

Tsja.. als we zo gaan doen;-) Gelukkig was ik er snel bij, meteen maar een Profi Final besteld voor 112 euro!:sint:

Wilde even wachten met boxen te bestellen, maar de profi final toch maar even besteld na het lezen dat er nog 2 waren begon ik te twijfelen :rolleyes:

Freakactie verlengd tot en met 7 december!

Beste Liefhebbers,

Afgelopen week hebben wij meerdere emails en berichten ontvangen waarin aangegeven wordt dat nog niet iedereen zijn definitieve keuze voor dit jaar heeft kunnen maken. Aangezien wij jullie hier graag in tegemoet willen komen is er besloten om de freakactie nog met een aantal dagen te verlengen tot en met zondag 7 december 2014 22.00 uur.

LET OP! Deze actie loopt enkel via de speciale freakwebsite www.vuurwerklandfreaks.nl. De korting is niet geldig in de winkel!

Wacht dus niet te lang en profiteer alsnog van 30% extra korting op het gehele assortiment met kortingscode: freak2014

Met vriendelijke groet,

Vuurwerkland-Steenbergen.nl

www.vuurwerklandfreaks.nl

Geen Celebration Night 120sh ?

Edit: Laat maar haha had er blijkbaar overheen gekeken haha, maar top dat dit blok geschoten gaat worden! Tot vanavond :bye:

Aanwezig op de show inmiddels! Behoorlijk wat volk,mooi terrein. Droog en een kraakheldere lucht! Kortom prima vuurwerk weer!

Prima show geweest, de finale show was ook gaaf, vooral de finale was 1 bonk geweld! Kon het niet laten en toch nog even de New Moon & de Heroic Strike besteld :P!

Leuke show. Muziek uit bij aanvang show vond ik top. Gewoon het vuurwerk horen zoals het hoort. De sky palm klapte weer heerlijk. Vond de VWL box ook gaaf. Finale was idd lekker rammen!!

Back
Bovenaan