Vuurwerkland Steenbergen

Goed nieuws! We hebben besloten onze feestelijke discountday met één dag te verlengen. Daarom ontvangt u ook vandaag (16 december) nog 7.5% extra korting op uw bestelling, daarnaast ontvangt u uiteraard ook nog een gratis XXL Thunder Rocket bovenop het normale gratis vuurwerk! Profiteer daarom alsnog van deze extra kans!

banner_discountday2013_2.jpg

Hoe gaat het ophalen van de freakbestellingen dit jaar?
Moet er voor het ophalen gebeld worden wanneer je langskomt zodat het klaargezet word?

Moet er voor het ophalen gebeld worden wanneer je langskomt zodat het klaargezet word?

Je kon toch gewoon een tijd uitkiezen bij het bestelproces? Neem aan dat het dan gewoon klaarstaat.

We hebben een speciale balie waar je de bestelling kan aanmelden. De pakbon wordt op deze manier automatisch in de bunker uitgeprint waarna de spullen er zo snel mogelijk aankomen!

Tot zaterdag! :)

Meen je niet.. net nog even een bestelling er achteraan geknald, had ik die leuke acties geweten :( eerder helaas geen tijd gehad!!

Vandaag de laatste dag dat je je bestelling kan plaatsen.
Heb zelf al lang bestelt en kan dan ook niet wachten tot dat het zaterdag :)

Ging goed het afhalen, echter heb ik wel een teleurstelling eenmaal thuisgekomen. Ik had keurig netjes 25 pakken babypijl fluit gehad alleen is er een probleem, ze fluiten niet. op de verpakkingen en labels staat gewoon whistling maar ze knetteren. Ik wou een rek bouwen en baal hier dus erg van want had gerekend op fluit en dat is ook spectaculairder. Ik was al begonnen aan me rekje en kwam er halve wegen achter na het testen van een pijltje dat ze dus knetteren (heb er meerdere getest uit verschillende pakken)Ik heb al een mail gestuurd en vertrouw erop dat dit wel opgelost word

Ik kwam hier rond 10.00 vandaag, was niet zo heel druk maar heb erg lang moeten wachten. Dit was omdat mijn 'at once' en 'rock the show' niet binnen waren, daarvoor in de plaats het ik de Exploding Box en de Silver Salute gehad, daar kan ik wel mee leven.

Het vreemde is dat de mensen naast mij gewoon rock the show hadden, dus een beetje jammer.

Ook weer prima geholpen! Was drukker dan vorig jaar op ongeveer dezelfe tijd. Al het personeel was druk bezig met alle bestellingen en losse verkoop maar van chaos was geen sprake. Systeem dat ze hanteren werkt dus naar behoren.

Ook weer prima geholpen! Was drukker dan vorig jaar op ongeveer dezelfe tijd. Al het personeel was druk bezig met alle bestellingen en losse verkoop maar van chaos was geen sprake. Systeem dat ze hanteren werkt dus naar behoren.

Voor mij eigenlijk hetzelfde. Prima geholpen, ik had een lijst die eigenlijk pas op de 30e kon afhalen omdat ik geen afhaaltijd meer kon kiezen ten tijde van mijn andere bestellingen, maar het was totaal geen probleem. Heb alles meegekregen en lang duurde het niet. Geenn enkel product miste. Daarnaast waren er ook leuke outlet acties, o.a. nog Snow drop van Royal meegenomen voor maar 5,- ps.

Weer prima geholpen door Leroy.
Er misten 3 dingen maar die werden netjes voor mij gehaald.
Het was niet erg druk in de winkel dus alles ging lekker vlot.
Top service en tot volgend jaar :D

Net alvast even geweest om m'n kadobon in te wisselen, vanavond de rest van mijn bestelling ophalen.
Ondanks dat het redelijk druk was, stond ik toch met 5 minuten weer buiten.
Alles zag er in ieder geval weer strak uit

Ik wil het hele team van Vuurwerkland-Steenbergen weer heel erg bedanken voor het vuurwerk. Het afhalen ging gesmeerd en producten die er niet waren heb ik een mooie vervanger gekregen. Alles ziet er heel goed uit en morgen wordt het afgestoken. Ik kan niet wachten om al dat moois weer te aanschouwen.:D

Een hele fijne en knallende jaarwisseling gewenst! :)

Dit jaar ook weer besteld bij VWL Steenbergen. Goed geholpen en zeker bij de grotere cakes hebben ze echt toppers erbij. Complimenten voor het assortiment en tot 29 december 2014!!

Back
Bovenaan