Vuurwerkland Steenbergen

Haha dat weet ik niet, ik was er niet bij. :p

Maar heb wel begrepen dat heel die lijn cakes een heel goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Er is ook nog ruim voldoende voorraad van, dus tijdens de verkoopdagen kun je ze nog gewoon halen.

Laatst bewerkt:
Ik heb al 2x cake 22 besteld en aangezien ik al over mn budget zit gaan het er denk ik niet meer worden :p

Ze te lezen is hij wel maximaal gevuld. Ben benieuwd. Ik ga ze waarschijnlijk samen overlappend doorlonten.

Wel zin in 29e. Hoop dat ik alles krijg wat ik ook besteld heb !

Ben net terug van mijn bezoekje aan VWL - Steenbergen.

Het was erg rustig, maar wat wil je als het nog maar 08:00 's ochtends is, haha!
Ik heb misschien 5 - 10 minuten moeten wachten en heb alles gekregen wat op mijn lijstje stond.

Heb alleen de Cannonball gekregen i.p.v. Festival of colours.
Deze kreeg ik gratis bij mijn bestelling, dus ik ben benieuwd! :)

Ze hebben nu trouwens een aparte balie ingericht voor mensen die al hadden besteld. Ik heb het idee dat ze echt hun best hebben gedaan om situaties zoals vorig jaar te voorkomen.

Het is en blijft een top zaak met mooie prijzen :) Dus volgend jaar ben ik weer van de partij.

Vanochtend om 9 uur was ik er. Helemaal niet druk. Me bestelling van 900 euro was binnen enkele minuten gehaald. Echt super snel. Alles was leverbaar behalve de singleshots Flashing Thunder, daar in de plaats kreeg ik detonators. Vuurwerk ziet er goed uit, niks is beschadigd.

Hartelijk bedankt voor de goede service. Succes de komende dagen en een goede jaarwisseling.

:handsup::thumbsup::droolthum

Vreemd ik heb die flashing thunders juist wel gekregen, helaas dat de cruise rockets opwaren maar wat verwacht je met zon topproduct.

Waar ik vorig jaar van 12 tot 6 uur heb gewacht op mn vuurwerk heb ik nu nog geen 5 minuten binnen gestaan, en alles wat piekfijn in orde.

Ik zeg GOED GEDAAN Vuurwerkland Steenbergen, mijn complimenten.

En wat een vrouwelijk schoon achter de bestellingen balie zeg amai :D dat was me toch een goede binnenkomst

Gek he dat het rustig was bij steenbergen???
Met de waardeloze service van vorig jaar zijn menig Freaks over gestapt naar de wat beter georganiseerde zaken waaronder ikzelf!

Was niet druk idd. Gek verschil met vorige jaar.

Ik had vrijwel alles, ook de flashing thunder. Ook ik kreeg een andere gratis cake; de vetjes van marijn. Bruut ding is dat. Verder voor mn 1e bestelling de fontein 'Beta Pegasi' en een extreme bang rocket gratis ipv de Shogun Star. Nog nooit van dat fonteintje gehoord maargoed, wel leuk denk ik.

Prima service trouwens. Bestelling stond volgensmij al klaar want hij was er in 3 minuten. Alles was ook in orde, op de parachute pijltjes ipv gilpijltjes na...

:)

Ze werkten nu met een geautomatiseerd systeem wat ze tegen mij zeiden, daardoor zou het volgens hun een stuk sneller gaan !

Ach ik ben goed geholpen en ben er blij om :)

Ook mijn bestellingen waren binnen 5 minuten klaar.
Al het bestelde vuurwerk zat erbij op de thunderking jumbo box na, hier kreeg ik 13 pakjes normale thunderkings van rubro voor. Wat achteraf gezien dus een meevaller is aangezien de teleurstellende knal van de jumbo box thunderkings.

Helaas wel 1 jammer punt; ik had in totaal 12 stuks Rubro Break Down besteld. Op de site namelijk een knaller van een potje van 9 schots 130 gram NEM. Achteraf dus 9 schots en 58 gram NEM + waardeloos effect. Deze waren grotendeels bedoeld voor mijn project met 8 Heavy legends 16sh. om zo een ''budget'' flowerbed te maken. Nu zal ik ze er alsnog in verwerken maar met de kennis dat de uitwerking toch wat tegen zal vallen. Voor de prijs (6,95 per 2) dus toch iets te mooi om waar te zijn :)

Al met al was de service prima hoor! Snel en juist en even lekker gebabbelt.
Zal er volgend jaar gewoon weer bestellen!

Gr.

Zo, dat was een leuk dagje werken!

En ik denk dat het rustig was omdat de mensen zo snel aan hun vuurwerk werden geholpen. De grootste bestellingen werden van tevoren apart gehaald en werden op dode momenten van tevoren bij elkaar geraapt en onder de toonbank gezet, zodat ze al klaarstonden als de mensen erom kwamen en deze grote bestellingen niet voor vertraging zorgden.

Het voorraadsysteem is geautomatiseerd, en het bestelsysteem ook (vorig jaar moest je een ringband map openslaan en gaan zoeken). Alle bestellingen waren verspreid over de dag met een pauze van een uur in de middag die een inhaalslag mogelijk zou maken (wat achteraf eigenlijk nieteens nodig was!). Ook is er inderdaad die balie gelijk bij de ingang waar je je bestelling kan inleveren zodat je niet eerst tussen de mensen door hoeft te manoeuvreren om je bon in te leveren. :)

Ook werkkrachten werden efficiënter ingezet. Er waren 2 (later meer) mensen die alles in de pakbunker wisten te vinden die alles bij elkaar raapten, er waren mensen die de pakbunker bevoorraden, en weer 2 anderen die het vuurwerk uit de kooien bevrijdden, er stonden mensen in de tent buiten te winkel te helpen bij het controleren van bestellingen en gaven het evt. door als er wat miste, en vaak was er ook iemand in de showroom die mensen te woord stond, vragen beantwoorde, etc..

Er waren zelfs mensen die klaagden dat het te snel ging! Je levert je bestelling in, loopt naar de koffieautomaat en voordat je bent gaan zitten wordt je ordernummer al omgeroepen. :p Op een paar enkele pieken van een kwartier na (technische problemen met een printer heb die pakbonnen niet uitprintte?) denk ik dat de wachttijd zo rond de 5 minuten lag, 10 minuten was vrij uitzonderlijk.

Maar goed. Ik heb ook tijd gehad om gewoon de showroom in te gaan en dwalende mensen te adviseren bij hun keuze, of informatie geven m.b.t. leveringen en welke artikelen uitverkocht zijn en welke je daarvoor in de plaats krijgt etc.. Ook menig mensen uitgelegd hoe je die die 4 Seasons en Display Cakes nu precies moet doorlonten. :p

Het was een erg chill dagje en ik kijk al uit naar morgen. Het was hoe dan ook een FLINKE verademing ten opzichte van vorig jaar. Ik heb alleen maar blije mensen gezien. Geen geklaag, geen gescheld, hier en daar wat verkeerde producten (wij zijn ook maar mensen), maar daar is die tent voor de winkel ook voor. Over het algemeen klopte de bestellingen wel. :)

Ik heb trouwens nog wat leuke derp-foto's van Chinese typo's op kartonnen en losse producten en nog beelden van de winkel en de bunkers. O.a. een timelapse van 5~6 uur van de showroom. Daar kan ik na oud en nieuw lekker mee aan de slag. :D

Gek he dat het rustig was bij steenbergen???
Met de waardeloze service van vorig jaar zijn menig Freaks over gestapt naar de wat beter georganiseerde zaken waaronder ikzelf!

De voorverkoop is anders prima verlopen hoor, en er zijn ook flink wat grote bestellingen geweest. Slechte service? ~80% van de mensen die er dit jaar staan, stonden er vorig jaar ook. Nu is het hele proces alleen zo dusdanig verbeterd dat het voor ons ook prettig en overzichtelijk werken is. Het is bizar dat dat zoveel verschil kan maken, maar het was echt duidelijk merkbaar.

In ieder geval, ik heb veel tevreden freaks gezien vandaag dus... Ik snap je punt niet helemaal. Wat gebeurt is, is gebeurt. Als het dit jaar goed gaat, waarom dan nu nog klagen over vorig jaar? Beetje mosterd na de maaltijd, maar dat zal aan mij liggen...:bye:

Hahaha, google sabotage van een van de werknemers van Vuurwerkgigant. :p

http://g.co/maps/djrcm

84IrN.png

Bovenste review is over Vuurwerkgigant, onderste is over Vuurwerkland.

Maar we kunnen wel tegen een grapje hoor. Ik denk niet dat het serieus klandizie heeft gescheeld. :p

Voor het eerst dit jaar niet naar vuurwerkland steenbergen geweest. Mijn kinderen baalden hier achteraf enorm van. Het was een soort van traditie geworden, twee vuurwerkwinkels waar wij ons vuurwerk vandaan haalden 500 euro bij de 1 en 500 bij de ander. Dit jaar voor het eerst dus niet naar steenbergen. Ondanks de uitstekende service en levering van alle bestelde producten misten wij 1 ding.....de sfeer van vuurwerkland steenbergen. Dus misschien volgend jaar toch maar eens goed nadenken of er weer een trip naar vuurwerkland steenbergen komt!

Iedereen een mooi jaarwisseling toegewenst!

Ik ben de 29ste ook geweest, alles top geleverd (dacht ik).

door het nieuwe systeem was mijn bestelling verkeerd uitgeprint waardoor ik een aantal producten miste. mijn orginele bon was dus langer als de bon die nu uitgedraaid werd. heb dus ook deze gecontroleerd en niks vernomen wat verkeerd was. thuis kwam ik er echter achter dat er 1 en ander ontbrak.

heb een mail gestuurd en ben van mening dat dit probleem zeker opgelost gaat worden.

allemaal een goed en gelukkig 2012 gewenst voor vanaaf zou ik zeggen:

matig met alcohol en volle gas met vuurwerk.

ik vond het een leuke winkel en het ging lkkr snel :)
ik vond alleen mijn vervanger voor e shogun star dranmatisch!!!!
ik kreeg een soort fontijn (best groot) maar er kwam wat vuur uit wat niet hoger dan 1015 cm kwam.
dus inplaats van een cake een slechte fontijn!

De Shogun Star was dat gratis vuurwerk toch?

Dat klopt, daar is de 29e een keer een verkeerde beslissing over genomen door iemand. Ik was daar zelf niet bij, maar zie het topic op AVP voor meer informatie, daar heb ik ook al een discussie gehad met iemand die hetzelfde probleem had.

Ik heb dit jaar niet bij Vuurwerkland Steenbergen gewerkt maar in een ander filiaal, namelijk in Rotterdam. Voor en na sluitingstijd van deze winkel heb ik in Steenbergen nog even staan helpen in de bunkers. Ik moet zeggen dat er deze twee dagen (29 en 30) zo'n goede sfeer hing, er werd hard gewerkt maar er was ook tijd genoeg voor een grap of een pauze.

Er waren zelfs s'nachts mensen aanwezig (nachtploeg) om alle vooraad aan te vullen en de eerste bestellingen van de dag al practisch klaar te hebben staan. Daardoor waren er ook veel bestellingen dit jar binnen 10 minuten in plaats van 2 uur. Zo hoort het! Complimenten aan de mannen achter de zaak, ze hebben hard gewerkt.

Zeggen dat Vuurwerkland- Steenbergen het rustig heeft gehad dit jaar is trouwens onzin, met 1000+ bestellingen en veel meer losse verkoop tijdens de laatste 3 dagen van het jaar is het alleen maar drukker geworden.

Heb gehoord dat er per dag ongeveer 400 bestellingen afgerond werden

En dat ze inderdaad een nachtploeg hadden, + 40 man personeel werd verteld

Ben zeer tevreden over steenbergen over dit jaar

Was uiterst tevreden met de service. Toen ik binnen kwam stond je gelijk aan een balie voor de bestellingen en ik hoefde slechts 3 minuten te wachten. In vergelijking met ruim een uur vorige jaar een dikke verbetering. Ook het assortiment was weer top.

Alleen jammer idd van die Shogun Star. Ik zou hem ook krijgen voor mijn 1e bestelling, maar het werd ook dat fonteintje. Afsteken is er nooit van gekomen, de lont viel er gewoon uit toen ik hem uit de kofferbak haalde, en dat terwijl hij niet geplet had gezeten. Erg jammer. Heb hem nu nog staan hier. Misschien nog eens proberen met een stuk visco erin.

Ik ben van plan om volgend jaar zeker weer langs te komen. Wel hoop ik dan, dat er bij een evt. actie ism VWC meer duidelijkheid is en dat die wat beter opgezet wordt. Nu was het een zootje met al die lijstjes insturen. Maargoed, daar is al geneog over gezegd. Ik ben en blijf een tevreden klant. :)

Back
Bovenaan