Vuurwerkland Steenbergen

Ik doe ook zeker mee met die acties, erg leuk! Je weet maar nooit he :)

Die weekaanbiedingen zijn ook vernieuwd. Crysanthemum Legend voor slechts 4,95 !

Ik was eerlijk gezegd van plan om nu nog niet te bestellen maar daar ga ik nog eens overnadenken :p

- Is er al meer bekend over die zwarte cakes? Zou biennenkort komen. Ben benieuwd en wil het graag weten, ivm bestellen.

Laatst bewerkt:
een vraag over de kortingen , je moet dus voor minimaal 250 euro voor je je lijstje van de kortingen mag opsturen , maar als je bijv. voor 100 euro koopt krijg je dan geen korting ?

Kan je het niet beter gelijk antwoorden Ramon?
Scheelt wat tijd en meerdere mailtjes.

Misschien dat het dan ook wat overzichtelijker voor jullie word, waardoor je sneller prijzen ken doorgeven.

Kan je het niet beter gelijk antwoorden Ramon?
Scheelt wat tijd en meerdere mailtjes.

Misschien dat het dan ook wat overzichtelijker voor jullie word, waardoor je sneller prijzen ken doorgeven.
Vorig jaar had Ramon een hoop meer tijd om door de forums te browsen en toen had je ook vrijwel gelijk antwoord, maar Ramon is dit jaar een stuk drukker met activiteiten naast Vuurwerkland. Een vaste baan en meerdere bedrijven runnen is lastig voor iemand die technisch gezien nog een 'tiener' is. :wink:

Dus het is eigenlijk een stuk handiger als je gewoon een keer per dag dat mailaccount opent en dan alle vragen afwerkt.

Zag net dat er weer een nieuwe actie op www.vuurwerklandsteenbergen.nl staat, wel gaaf al die acties, nu ken je een China Thunder winnen en je krijgt korting als je pepernoten op de website vind.

Vind de pepernoten en ontvang extra korting!
Op de website van Vuurwerkland-Steenbergen.nl heeft de sint met zijn pieten diverse pepernoten uitgestrooid. Elke pepernoot bevat een unieke kortingscode. Deze kortingscode kunt u tijdens uw bestelling invoeren in het winkelmandje, waardoor de korting automatisch wordt verrekend.

De pepernoten zijn over de gehele site verstopt: op de productpagina's en de klantenservice pagina's, maar ook bijvoorbeeld tussen het laatste nieuws.

Actievoorwaarden

- De actie loopt tot en met 5 December 2011
- Kortingscodes op pepernoten zijn niet te cumuleren, u kunt 1 code per bestelling gebruiken.
- Alle pepernoot-kortingscodes zijn geldig tot en met 5 December 2011

Back
Bovenaan