Vuurwerkland Steenbergen

Nja, wat mis je van marijn?

Binkie-weg
Hoogmoed-weg
Zware meisjes-weg

Meer toppers ken ik niet.

Mooi assortiment ja, gewoon even goed als vorg jaar.
Alleen snap ik niet wrm er breeschoten is:p

Ze verkopen dit jaar helemaal geen Marijn meer.

Klopt het dat nog niet alle producten online staan? Zoals van Breeschoten?

Zeker wel! Ruim assortiment, genoeg keuze uit single shots, fluit en knalpijlen en zo kan ik wel weer doorgaan.

Ze zullen het vast weer erg druk krijgen en ik wens vuurwerkland steenbergen succes!

Nu hebben jullie bijna alle potten van de Xplosion serie(nieuwe van vorig jaar dan) erin zitten, behalve de beste ( de X53) kan ik deze echt niet via jullie bestellen?

groetjes,

Dansplaat!

Ze verkopen dit jaar helemaal geen Marijn meer.

Klopt het dat nog niet alle producten online staan? Zoals van Breeschoten?

Breeschoten staat allemaal online. Bij Breeschoten de Kruiterij gaat het alleen om de producten uit de Swiss- serie en de Box pakketten.

Bij Breeschoten denkt ik ook gelijk aan de Dragon Line, maar ik mis hem eigenlijk niet in het assortiment. Bij Vuurwerkland Steenbergen hebben ze hee veel producten met gouden effecten, en de Dragon Line zijn eigenlijk allemaal goud. De Swiss Line is trouwens ook veel goud dus echt veel wordt er niet gemist.

De Maggia is trouwens ook een omlabeling van een Dragon Line cake (Patrol) dus indirect zit het er toch in!

Ik ben heel blij met alle budgetcakes, heel veel aanbod tot 15 euro per cake, door het grote aanbod wordt een keuze maken erg moeilijk!

Negeer wat ik eerder zei over het Buurtassortiment. Ramon heeft mij laten weten dat het niet mogelijk is om bij Steenbergen het Buurtassortiment te bestellen.

als ik op de site ben krijg ik de hele tijd bij me winkelkarretje deze code. Dit is erg hinderlijk want zo kan ik sommige dingen gewoon niet openen of zien. Kan iemand mij helpen dit op te lossen?

Goedeavond,

De site is weer heel mooi geworden. Ondertussen heb ik al een concept lijstje gemaakt en zit al weer tegen de 900 euro aan. Nu heb ik nog wat vragen.

1. Verkopen jullie nog restpartijen van de hoogmoed van marijn en binkies van marijn?

2. Komt er dit jaar nog een demo?

3. Worden de afhaaltijden onder de freaks nu verdeeld over de dag of net zo als vorig jaar op bepaalde tijden?

4. Op welke manier wordt er gezorgd dat het afhalen van de bestelling soepeler gaat dan vorig jaar?

1. Hoogmoed is op, komt niet meer binnen.

2. Weet ik niet, vraag aan Ramon via [email protected]

3. Ditto, al lijkt me dat een vrij logische stap.

4. Eerder in dit topic staat een post van Ramon waarin hij in een notendop uitlegt welke maatregelen er zijn genomen. Als daar verder nog vragen over zijn: zie bovenstaand mailadres.

1. Hoogmoed is op, komt niet meer binnen.

2. Weet ik niet, vraag aan Ramon via [email protected]

3. Ditto, al lijkt me dat een vrij logische stap.

4. Eerder in dit topic staat een post van Ramon waarin hij in een notendop uitlegt welke maatregelen er zijn genomen. Als daar verder nog vragen over zijn: zie bovenstaand mailadres.

2. Nee er komt dit jaar geen demo heb ik vernomen van Ramon, hopelijk volgend jaar weer!

Back
Bovenaan