Vuurwerkland Steenbergen

Hou op, ik sta te stuiteren hier.

Gelukkig heb ik een manier gevonden om te kunnen zien wat het assortiment is geworden! Ze hebben de nieuwe producten op hun Youtube account gezet.

http://www.youtube.com/user/vuurwerklandstb

Zitten echt goeie dingen tussen. Groot aandeel Rubro, maar ook genoeg Katan, Cafferata en Wolff!

Hou op, ik sta te stuiteren hier.

Gelukkig heb ik een manier gevonden om te kunnen zien wat het assortiment is geworden! Ze hebben de nieuwe producten op hun Youtube account gezet.

http://www.youtube.com/user/vuurwerklandstb

Zitten echt goeie dingen tussen. Groot aandeel Rubro, maar ook genoeg Katan, Cafferata en Wolff!

Goede tip idd!

Ik denk dat de site nog nooit zo vaak is bezocht als vandaag haha. Iedereen is heel de tijd aan het kijken of dat hij al online is :wink:

Goede tip idd!

Ik denk dat de site nog nooit zo vaak is bezocht als vandaag haha. Iedereen is heel de tijd aan het kijken of dat hij al online is :wink:

Al vanaf gisteravond half 7 ja :bonk:
Heb een stil vermoeden dat ze de middag ook niet meer gaan halen. Ik hoop van harte dat het de moeite waard gaat zijn :D

Edit: Er is beweging op de site! De linker kolom is verdwenen. Spannendspannendspannend!

Laatst bewerkt:
Beste liefhebbers,

Het einde van het jaar nadert en het seizoen is in volle gang.
Ook wij hebben de afgelopen maanden weer keihard gewerkt, en inmiddels in onze nieuwe website online gegaan!

Afgelopen maanden hebben in het teken gestaan van vernieuwing en herziening, dit na de enorme groei in 2010. Nieuw dit jaar is ons volledig geautomatiseerd voorraad en kassasysteem, hierdoor is er voor ons de mogelijkheid om alles beter in te plannen en te registeren. Ook in de winkel is er een apparte incheckbalie gerealiseerd waar mensen zich met hun bestelling kunnen melden. Door deze vernieuwingen gaan we er weer volledig tegen aan, mede hierdoor kunnen we ons weer 100% inzetten voor een goede en snelle orderafhandeling!

Kortom bekijk het zelf op onze volledig vernieuwde site!
www.vuurwerkland-steenbergen.nl

Met vriendelijke groet,
Ramon
Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Gaaf! Dat ziet er allemaal weer heel strak uit.

Gelijk even geretweet...!

win-nu-sniper-vuurwerk.jpg

Eindelijk ! :p

Schitterende site. Alleen kan je nog niks aanklikken hehe... maar dat zal niet lang meer duren.

Mooi dat er oplossingen zijn gevonden voor de drukte en chaos vorige jaar.

Voor iedereen waar de site nog niet werkt. Even je geschiedenis verwijderen met CTRL + SHIFT + DEL. Daarna even refreshen en dan moet je de nieuwe site kunnen zien :)

Netjes Ramon, complimenten ziet er goed uit.

Kijk deze actie eens heren: Thunderking Mega Box 80 st voor maar € 24,95.
Wat een prijs zeg!

Secret Salute voor € 27,50

Back
Bovenaan