Ruben
VWC lid
Op FPM heb ik vernomen dat er dit jaar geen acties op de vuurwerksites zijn.
Haha.
Nee Vuurwerkland Steenbergen zal dit jaar weer met een actie komen, maar welke actie! Dat is de vraag, nog zonder een antwoord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op FPM heb ik vernomen dat er dit jaar geen acties op de vuurwerksites zijn.
Zo grappig is het toch niet?
Ik zeg niets over Steenbergen oid.
Tony van FPM noem ik een goede bron, maar jij zelf zult er als werknemer meer van weten.
Komen ze nog wel terug op de sites?
Acties of geen acties, ik heb er in ieder geval zin in![]()
Hartstikke leuk voor vuurwerkland-steenbergen. Er wordt al wel weer gesproken over diverse acties. Maar over de chaos van afgelopen jaren lees ik niks... Vergeten? Wij niet hoor...
Sorry als ik hard over kom, maar zo zie ik het nu gewoon even en misschien zie ik het wel verkeerd, maar dat denk ik niet.
De kogel is door de kerk. Het assortiment is bekend bij Vuurwerkland- Steenbegen. Een aantal veranderingen vergeleken met vorig jaar met weer een berg aan nieuwe batterijen, pakketten en vuurpijlen.
Ook zal er voor de echte liefhebber weer een mooie deal gemaakt kunnen worden. Hoe dit gaat uitwerken moet nog even op zicht wachten, maar dat zal absoluut in ieder zijn voordeel zijn.
Daarnaast gaan er ook dit jaar weer een groot aantal producten met grote korting over de toonbank geschoven worden.
Ook zal er dit jaar voor een selectief aantal producten een waanzinnige korting komen bij afname van een karton, wat ik heb mogen aanhoren klonk het als een ondenkbaar kortingspercentage!
Is er al meer bekend wanneer de webshop precies online komt?![]()