Vuurwerkland Steenbergen

Denken jullie dat ze zo vriendelijk willen zijn om mijn shock rockets tegen bij betaling om te wisselen met Extreme Bang Rockets?!

In de efteling sta je ook in de rij te wachten maar daar ga ik ook nog terug en weet dat dit te verwachten is natuurlijk. Er zijn gewoon zoveel bestellingen geplaats en mensen die in de losse verkoop kopen dat het niet meer te handelen is.
Maar voor 35% korting heb ik wel even tijd over hoor:wink:

Denk niet dat Ramon vandaag nog zal reageren met zo'n drukte, maar wie weet heeft hij even een half uurtje naar sluitingstijd.

Het is zeker te begrijpen dat het zo druk is, maar er liep maar twee man voor rond.
De rest was, denk ik, achter bezig of waren buiten bezig mensen te helpen met spullen die niet compleet waren.

Ze willen dat als je met freak korting hebt besteld tussen 08:00 en 10:00 of 's avonds komt op dagen.
Dan doe je dat netjes en dan sta je alsnog 2 - 2,5 uur te wachten.

Ik was echt ontzettend blij dat ik eindelijk naar huis kon met mijn vuurwerk.
Voor de rest moet ik ze wel een compliment geven voor het feit dat des ondanks heel veel mensen ongeduldig en chagrijnig werden het personeel gewoon beleefd bleef en netjes iedereen een antwoord gaf op zijn of haar vraag.

Oh ja, dit moet ik ook even bij melden.
Er kwamen mensen binnen gelopen die net een half uur moesten wachten op hun bestelling en al begonnen te klagen over het feit dat ze nog weg moesten.
Hun werden dan ook eerder geholpen, terwijl ik netjes 2 tot 2,5 uur heb staan wachten totdat ik eindelijk mijn vuurwerk in ontvangst kreeg.

Zulke mensen moet je dus niet voortrekken. Iedereen moet netjes op hun beurt wachten en niet mensen gaan voor trekken.
Dit is niet tof.

Hier even een quote vanaf AVP over de drukte vandaag in vuurwerkland steenbergen.

Het is zeker niet een excuus, er zijn fouten gemaakt in de organisatie, maar daar leren ze weer van voor de volgende keer.

Voordat je dus hier komt om lekker te schelden, LEES DIT!!!!! ::::

Snakebite;550812;2010-12-29 17:12:21 zei:
Jongens, mag ik even de aandacht? Het is absoluut geen baggerszaak. Punt. Wordt gerund door een hoop mensen die er verstand van hebben en die vuurwerk in hun hart hebben. Dat wilde ik eerst even kwijt.

De hamvraag: waarom duurde het vanmorgen zo lang? Dat komt omdat er een overvloed aan locals nog even tussendoor wurmde en aan de kassa ging bestellen in de losse verkoop (echt honderden mensen), terwijl er ook in 2 uur tijd een hoop freakbestellingen liepen. Met die freakbestellingen alleen al kun je 10 minuten bezig zijn met een paar man! Dus op een gegeven moment heb je echt een hele map vol met extra bestellingen en niet genoeg mankracht om die aan te kunnen. Op een gegeven moment is, terecht, gezegd dat de losse verkoop maar even moest stoppen, want er kon echt niets meer bij.

Ik heb dus na 3 uur wachten voorgesteld om te helpen met het samenstellen, en die hulp sloegen ze niet af. Ik ben nu net thuis na de hele dag te hebben geholpen en het is nu rustig, de achterstand is weggewerkt. Voor de freakbestellingen van vanavond sta ik er weer.

Het is natuurlijk voor een deel slecht georganiseerd en slecht ingeschat, maar dat maakt het nog geen baggerzaak. Het is 1 keer per jaar en dat je als vuurwerkliefhebber 1 keer een tijdje langer moet wachten op je vuurwerk dat moet dan maar even, het kon niet anders. Als je echt wil dat het sneller gaat, bied dan aan om even mee te helpen!

Ik heb alleen maar hard zwoegende mensen daar gezien in de bunkers, dus op de inzet is ze niets aan te merken. In het vervolg zou ik zeggen: doe GEEN losse verkoop op de 29e en hou je die dag alleen bezig met bestellingen. Zo spreid je de drukte en krijg je ook niet die irritatie. Om 8 uur al gelijk de freakbestellingen doen is ook geen goed idee.

Ik ga in ieder geval na het eten zo op de fiets terug om weer te helpen bij de volgende freakbestellingen. Als iemand anders zich geroepen voelt: ga gerust je gang!

Voor mensen die er zo staan: niet ongeduldig en onbeleefd worden want daar bereik je echt niets mee! Ik heb ook heel veel boze, zeikende mensen over me heen gehad terwijl ik er helemaal niets aan kan doen, ik kom in mijn vrije uren juist helpen! Waar ik helemaal niet tegenkan is dat als iemand een half uurtje staat te wachten dan helemaal over de rooie gaat terwijl ik 3½ uur geduldig in de rij heb gestaan. Ik heb verdorie ADHD en mild autisme en als IK het godverdomme zelfs kan, dan moet je toch wel even GOED bij jezelf gaan nadenken of je niet zelf een beetje zwak bezig bent.

Danku...

P.s. Kom je volgend jaar niet meer langs? Jammer dan. Worden wij weer eerder geholpen, win win. :) Hier leren ze echt wel van hoe het volgend jaar anders moet. Ik kom volgend jaar weer in ieder geval. Mijn vuurwerk staat hier veilig in de garage, heb een prachtcollectie en ik ben er superblij mee.

Vuurwerkland, bedankt!

Wat was dit slecht geregeld zeg. Ik heb 5 uur in de rij gestaan en ook nog eens een dik uur achter toen ze mijn vuurwerk aan het halen waren.

Dit was voor mij de eerste en direct de laatste keer. Zeer jammer aangezien het assortiment en de actie fantastisch zijn.

De artikelen die ik niet had waren: Choet bermuda's, Bursting Gold, Battle, Cape Town, Space Shooters en Sunrise.

Sommige van die artikelen die je noemt die waren er wel maar die waren alleen op dat moment op, moesten nog opnieuw geleverd worden.

En omdat ik de laatste post van de vorige pagina heb, zet ik hem hier ook maar weer even neer:

------------------

Hier even een quote vanaf AVP over de drukte vandaag in vuurwerkland steenbergen.

Het is zeker niet een excuus, er zijn fouten gemaakt in de organisatie, maar daar leren ze weer van voor de volgende keer.

Voordat je dus hier komt om lekker te schelden, LEES DIT!!!!! ::::

Snakebite;550812;2010-12-29 17:12:21 zei:
Jongens, mag ik even de aandacht? Het is absoluut geen baggerszaak. Punt. Wordt gerund door een hoop mensen die er verstand van hebben en die vuurwerk in hun hart hebben. Dat wilde ik eerst even kwijt.

De hamvraag: waarom duurde het vanmorgen zo lang? Dat komt omdat er een overvloed aan locals nog even tussendoor wurmde en aan de kassa ging bestellen in de losse verkoop (echt honderden mensen), terwijl er ook in 2 uur tijd een hoop freakbestellingen liepen. Met die freakbestellingen alleen al kun je 10 minuten bezig zijn met een paar man! Dus op een gegeven moment heb je echt een hele map vol met extra bestellingen en niet genoeg mankracht om die aan te kunnen. Op een gegeven moment is, terecht, gezegd dat de losse verkoop maar even moest stoppen, want er kon echt niets meer bij.

Ik heb dus na 3 uur wachten voorgesteld om te helpen met het samenstellen, en die hulp sloegen ze niet af. Ik ben nu net thuis na de hele dag te hebben geholpen en het is nu rustig, de achterstand is weggewerkt. Voor de freakbestellingen van vanavond sta ik er weer.

Het is natuurlijk voor een deel slecht georganiseerd en slecht ingeschat, maar dat maakt het nog geen baggerzaak. Het is 1 keer per jaar en dat je als vuurwerkliefhebber 1 keer een tijdje langer moet wachten op je vuurwerk dat moet dan maar even, het kon niet anders. Als je echt wil dat het sneller gaat, bied dan aan om even mee te helpen!

Ik heb alleen maar hard zwoegende mensen daar gezien in de bunkers, dus op de inzet is ze niets aan te merken. In het vervolg zou ik zeggen: doe GEEN losse verkoop op de 29e en hou je die dag alleen bezig met bestellingen. Zo spreid je de drukte en krijg je ook niet die irritatie. Om 8 uur al gelijk de freakbestellingen doen is ook geen goed idee.

Ik ga in ieder geval na het eten zo op de fiets terug om weer te helpen bij de volgende freakbestellingen. Als iemand anders zich geroepen voelt: ga gerust je gang!

Voor mensen die er zo staan: niet ongeduldig en onbeleefd worden want daar bereik je echt niets mee! Ik heb ook heel veel boze, zeikende mensen over me heen gehad terwijl ik er helemaal niets aan kan doen, ik kom in mijn vrije uren juist helpen! Waar ik helemaal niet tegenkan is dat als iemand een half uurtje staat te wachten dan helemaal over de rooie gaat terwijl ik 3½ uur geduldig in de rij heb gestaan. Ik heb verdorie ADHD en mild autisme en als IK het godverdomme zelfs kan, dan moet je toch wel even GOED bij jezelf gaan nadenken of je niet zelf een beetje zwak bezig bent.

Danku...

P.s. Kom je volgend jaar niet meer langs? Jammer dan. Worden wij weer eerder geholpen, win win. :) Hier leren ze echt wel van hoe het volgend jaar anders moet. Ik kom volgend jaar weer in ieder geval. Mijn vuurwerk staat hier veilig in de garage, heb een prachtcollectie en ik ben er superblij mee.

Vuurwerkland, bedankt!

idd ze bleven heel kalm en waren constant bezig met bestellingen afhandelen.
maar het liep al heel snel vast en op een gegeven moment stond de hele toko stampesvol zoals in een varkenshok zeg maar:)

als ze gewoon een beetje orde hadden proberen te maken met het verdelen van het werk, zoals aan 1 kant van de balie je lijstje inleveren en aan de andere kant het afhalen of met een luide stem "mensen kom maar met die lijsten"hadden geroepen dan was er een beetje orde in de tent gekomen.

nu liep alles door elkaar heen en moest je zelf uitzoeken wie er wel een lijst ingeleverd had en wie al op zijn bestelling stond te wachten.en ook nog de losse verkoop erdoorheen.

hoop idd dat ze er van geleerd hebben en dat het de volgende keer beter zal zijn.

iig bedankt voor de mooie korting jongens.PROOST...

hmm klinkt allemaal erg rot, maar ben benieuwd!

Ik ga zo die richting ook in en kan iemand mij vertellen hoe het er nu is? en of vanavond het ook zo gekte is of was het vanmorgen gewoon te druk?

Ik was er rond 08.15 en rond 09.00 even iemand aan zijn jasje getrokken wat betreft mijn bestelling. 5 Minuten later de bestelling gekregen waar het een en ander wel aan schortte. Hierna hebben ze hetgeen wat fout was/miste goed opgelost.
Ik ben nog steeds een tevreden Vuurwerkland Steenbergen klant.

hmm klinkt allemaal erg rot, maar ben benieuwd!

Ik ga zo die richting ook in en kan iemand mij vertellen hoe het er nu is? en of vanavond het ook zo gekte is of was het vanmorgen gewoon te druk?

Vanmorgen was het gek druk omdat de hele regio blijkbaar ook doorheeft dat het een goeie zaak is, dus is spontaan allemaal voor de losse verkoop er naartoe gekomen. De dooddoener was het feit dat ze iedereen toelieten, zodat alles door elkaar liep en er op een gegeven moment letterlijk torenhoge stapels bestellingen lagen en er geen overzicht meer was. Was erg rottig om in te werken.

Ik was er ook om 8 uur.
Naar binnen, na een minuut of 10 kwam er iemand vragen of ik nog een bestelling had.
Had een redelijk grote, dus daar waren ze even zoet mee.
Na 3 kwartier kwamen er een stuk of 10 kratten aan, alles buiten mooi gecontroleerd.
Mistte alleen van mijn hoofdbestelling 5 cakes.
Waarschijnlijk zijn deze tussen de bunker en de winkel in een mandje zoek geraakt.
Werd meteen aangesproken door 1 van de mannen buiten met een geel hesje aan, en deze is voor mij het ontbrekende vuurwerk gaan halen.
Om 9 uur reden we weer weg, dus het viel mij enorm mee.

Moet zeggen dat het wel goed geregeld is als je iets mist, ze doen nergens moeilijk over en je krijgt zo de producten mee.
Heb het wel eens anders mee gemaakt.

Volgend jaar sta ik er in ieder geval weer gewoon, het blijft een goede winkel.:thumbsup:
En ja, de wachttijd... iedereen hier vind het altijd leuk om filmpjes van de verkoopdagen te bekijken, nu kan je er zelf is lang van genieten, is het weer niet goed.

Owhja, sorry voor de witte Sprinter die voor de tent stond, die was van mij.:bonk:

Vanmorgen was het gek druk omdat de hele regio blijkbaar ook doorheeft dat het een goeie zaak is, dus is spontaan allemaal voor de losse verkoop er naartoe gekomen. De dooddoener was het feit dat ze iedereen toelieten, zodat alles door elkaar liep en er op een gegeven moment letterlijk torenhoge stapels bestellingen lagen en er geen overzicht meer was. Was erg rottig om in te werken.

Ik zag jou nog, was rond 9 uur? ergg druk rond die tijd. iedereen stond op elkaar.

Om 10 uur was het pas echt druk, ik kon er bijna net uit met men bestelling.

Als je wil weten, ik droeg een wit met blauwe streepjes jas.

:p

Maarja, veel plezier voor de mensen die vanavond gaan, of er al zijn:p

Vanmorgen om 7 uur vertrokken om onze bestelling om half 10/kwart voor 10 op te halen. We waren wat eerder vertrokken, omdat we bijna 2 uur moesten rijden en rekening hielden met eventuele files.
Bij aankomtst was het nog redelijk rustig, maar al snel bleek dat het 'nieuwe' systeem wat Steenbergen gebruikte niet werkte. De bonnen werden aangenomen en verdwenen vervolgens naar achter. Na 3 uur in de rij te hebben gestaan en nog niks gezien/gehoord even naar de zijkant gelopen. Daar bleek dat mijn bestelling niet eens in behandeling was en mijn order 'zoek' was. Het geduld bij velen veranderde al snel in ergernis wat ik wel begrijpelijk vond als je al zolang staat te wachten. Maarja een hoop druktes maken werkt ook niet. Daarna weer terug naar de winkel gegaan, want ik zou omgeroepen worden. Na ruim nog een uur, nog niks gezien, dus maar weer terug. Mijn order was nog steeds niet in de behandeling en stond met menig freak(ga ik maar even vanuit) te wachten in de loods waar alles klaar gezet zou worden. Ik bleef daar staan om te zien dat iemand ermee bezig was, want anders stond ik er nu nog waarschijnlijk. Uiteindelijk ging ik om 2 uur(dus ruim 5 uur later) de deur uit. Bestelling klopte. Enkel miste er 2 Showtime producten, maar die werden direct erbij gepakt. Had een paar vervangers erbij gekregen en als ik het zo bekijk zijn deze gelijk of beter dan het product dat ik zou krijgen. Ik kijk dus gemend terug op mijn bezoek :rolleyes:

Negatieve punten:
- Chaos
- Geen of half verwerkte bestellijsten
- Sommige personeelsleden dachten volgens mij dat het vakantie was
- Slecht te woord staan( of soms helemaal niet)
- Een dag van de 3 verkoopdagen verspilt voor 1 bestelling

Plus punten:
- Grote korting(in mijn geval 35%)
- Groot assortiment
- Bestelling klopte bijna helemaal en rest was snel opgelost
- De iets gezette man met donkerblauwe trui aan(bleef ondanks te drukte bij de les en leverde goede bestellingen af). Rest van de personeelsleden in de bunker heb ik weinig gezien.

Kortom ik kijk dus met gemengde gevoelens terug. Vorig jaar waren wij snel geholpen en was alles prima geregeld. Dit jaar 5 uur moeten wachten voor mijn bestelling en dat is natuurlijk absurd. Daarentegen kreeg ik allemaal mooie producten en heb bijna alles gekregen wat ik besteld had.
Ik ga voor volgend jaar nog eens goed nadenken of ik volgend jaar terug kom. Echter lokt hun assortiment en de korting mij dan weer, maar dan sta ik wellicht om 8 uur al aan de deur :wink:

Maar is er niet iets als een rij? Het lijkt mij een normale gang van zaken dat je achteraan aansluit. Ik zie hier verhalen van mensen die uren wachten en mensen die gewoon hun lijstje afgeven en dan vrij snel worden geholpen. Als het goed is heeft iedereen ongeveer dezelfde wachttijd.

Ben nu onderweg terug naar huis.. Super veel chaos, was er om 8 uur en heb nu me bestelling pas, het ergste van alles vind ik nog, dat 1/3 van mijn bestelling er niet meer was...

Daybreak,black susprise,crackling meteors, sun warrior, fire emblem enz..

Ik vind de korting geweldig, alleen als groot deel wat ik bestel er niet is, ben ik toch niet helemaal tevreden.. Ik dacht dat als je iets besteld het dan bijna zeker is dat je het krijgt??? Waarvoor bestellen we anders

er is in de winkel gewoon een hoop onduidelijk, er staat nergens aangegeven dat je je lijst moet afgeven, en je moet wachte op je bestelling. het is dat de mensen het elkaar een beetje vertellen, want van vws zelf kwam er geen info. ik had binne 5minuten me gemeld met mijn online bestelling. en heb vervolgens 2 uur moeten wachten.
nou maakte mij dat niet veel uit, had de tijd vandaag, maar er waren ook mensen die nog moesten gaan werken. ook in mijn geval was mijn bestelling niet compleet, zoon buurtasortiment zie je natuurlijk snel over het hoofd... , maar goed dat werd gewoon alsnog erbij gehaald bij de eind controlle in de tent.
het enigste wat ze van vorig jaar geleerd hebben is dat het binne iets ruimer was, ben benieuwd welke wijze lessen ze gaan leren voor volgend jaar.

Dames en heren ik hoor bij een aantal mensen dat ze ontevreden zijn over de service vandaag, maar ik denk dat dat nu wel duidelijk is gemaakt.

Probeer anders na te denken over wat Steenbergen de volgende keer beter kan doen, want de korting is natuurlijk super.

jij wil dat wij voor hun gaan denken? dacht dat zelf ook wel hadden kunnen nadenken na de ervaringen van vorig jaar

Dames en heren ik hoor bij een aantal mensen dat ze ontevreden zijn over de service vandaag, maar ik denk dat dat nu wel duidelijk is gemaakt.

Probeer anders na te denken over wat Steenbergen de volgende keer beter kan doen, want de korting is natuurlijk super.

Mee eens! Alleen denk ik dat iedereen gewoon even zijn frustraties kwijt wil

Mij frustreerde het ook dat zo'n grooot deel er niet meer was. Ik bouw mijn show met bepaalde potten.

Back
Bovenaan