Vuurwerkland Steenbergen

Ik ga misschien dit jaar eens langs bij vuurwerkland steenbergen. Ze hebben zoveel en ik hoor goede verhalen...

Hoop stiekum dat ze Cafferata gaan verkopen... Maar dat is afwachten !!!

Geduld geduld mannen ... :p

Ja, zeer binnenkort komt er meer informatie omtrent Vuurwerkland Steenbergen online te staan. Kan niet wachten op het assortiment, en hopelijk een leuke actie voor de freaks!

Pfff.. zit hier toch wel in spanning hoor!
Ben heel erg benieuwd naar het assortiment, de prijzen en natuurlijk de acties, haha:p.. Vorig jaar ook hier besteld, een aanrader mensen!:D

Ja, zo te zien voeren ze dus ook rubro vuurwerk. Zie dat de showtails is upgeload. Het is nog steeds wachten op de prijzen en we weten nog niet precies welke producten vuurwerkland gaat kopen. Ik hoop dat het het wachten waard is!

Afgaande op de filmpjes die de afgelopen dagen zijn geupload op Youtube voert VWL Steenbergen in ieder geval de collecties van Bonfireworks, Witte Tenten en Wolff....
Voor de rest van het assortiment zie http://www.youtube.com/user/vuurwerklandstb

Volgensmij ook Broekhoff dan...

Het is maar gissen.... We zullen het zelf zien als ze morgenavond online knallen. Ik ga gelijk kijken morgen :wink:

Iemand moet wel even posten als ie online is he ! heheheh :D

Volgensmij ook Broekhoff dan...

Het is maar gissen.... We zullen het zelf zien als ze morgenavond online knallen. Ik ga gelijk kijken morgen :wink:

Iemand moet wel even posten als ie online is he ! heheheh :D

Wees er maar van overtuigt dat Ramon direct een bericht plaatst hier!

Het zal zeker de moeite zijn om morgen de site te bekijken!!!:D

Ook Katan dusch! Best wel brede collectie. Nog niet de breedste van NL, maar 't zal niet veel schelen. Ik bestel er zelf niet of ze moeten de Falcon van Schuurmans nog krijgen.

VWL Steenbergen heeft geen Schuurmans, maar het is een winkel voor freaks. Aangezien de Falcon zeer populair is onder de liefhebbers, weet ik zeker dat deze winkel zijn best gaat doen om de super fluitbak binnen te halen. Als dit gaat lukken, dan staat deze winkel met stip op nummer 1.
Laat ons niet extra in spanning en gooi de site online zo snel het kan!

Back
Bovenaan