Vuurwerkland Steenbergen

Ook ik wil de heren Quintis nogmaals hartelijk danken voor hun gastvrijheid.
Zeer aardige mensen met verstand van zaken.
We zien elkaar weer bij de demo,tot dan.

Was een gezellige uitreiking inderdaad, een ware meeting, lekker eten, gezellig ouwehoeren met z'n allen en een trotse vader en zoon! :D
Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en succes met de werkzaamheden om de winkel nog groter en beter te maken! :wink::D

:bye:

gisteren kwam ik voorbij het floraplein in Steenbergen. Waar men druk was om de voorbereidingen te treffen voor de kleine tour. en wat stond daar midden op dat grasveld te pronken? Jawel de prachtige trailer van Vuurwerkland Steenbergen:

IMG_1878.JPG

gisteren kwam ik voorbij het floraplein in Steenbergen. Waar men druk was om de voorbereidingen te treffen voor de kleine tour. en wat stond daar midden op dat grasveld te pronken? Jawel de prachtige trailer van Vuurwerkland Steenbergen:

image

Haha je ziet ook alles hé! :D

Onze podiumtrailer zal daar nog de hele week te bezichtigen zijn, ivm prijsuitreikingen kleine tour.

Bedankt voor de mooie foto Redbaron! :D

Haha je ziet ook alles hé! :D

Onze podiumtrailer zal daar nog de hele week te bezichtigen zijn, ivm prijsuitreikingen kleine tour.

Bedankt voor de mooie foto Redbaron! :D

bedankt :)

Ja we kwamen er toevallig voorbij. We waren op weg naar Knokke-Heist dus we hadden al onze camera spullen bij. Direct even gestopt en dus een kiekje gemaakt. :p

Is dit nou zoek de verschillen?:wink:

Oke:
-Foto Jack licht aan links, van Ramon aan.
-Foto Jack met vlaggen aan beiden kanten, van Ramon zonder vlaggen.
-Foto Jack geen klanten/auto's, foto Ramon wel.
-Foto Jack raar boompje/plantje rechts van de entree, bij foto Ramon is deze er niet.
-Op de foto van Jack is de buitenposten van Zena vuurwerk afwezig, bij Ramon wel.
-Op de foto van Ramon zijn twee vlaggenmasten te zien met vlag, op de foto van Jack zijn deze er niet.
-Op de foto van Ramon is ook een vuurwerk-lichteffect boven de luifel van de entree aanwezig, op de foto van Jack niet.

Hm meer vind ik er niet.. Misschien nog iemand anders:p

Ik vermoed dat de foto van Ramon recenter is dan die van Jack. :)

Groeten

Is dit nou zoek de verschillen?:wink:

Oke:
-Foto Jack licht aan links, van Ramon aan.
-Foto Jack met vlaggen aan beiden kanten, van Ramon zonder vlaggen.
-Foto Jack geen klanten/auto's, foto Ramon wel.
-Foto Jack raar boompje/plantje rechts van de entree, bij foto Ramon is deze er niet.
-Op de foto van Jack is de buitenposten van Zena vuurwerk afwezig, bij Ramon wel.
-Op de foto van Ramon zijn twee vlaggenmasten te zien met vlag, op de foto van Jack zijn deze er niet.
-Op de foto van Ramon is ook een vuurwerk-lichteffect boven de luifel van de entree aanwezig, op de foto van Jack niet.

Hm meer vind ik er niet.. Misschien nog iemand anders:p

Ik vermoed dat de foto van Ramon recenter is dan die van Jack. :)

Groeten

- Foto van Ramon heeft nog een spandoek staan helemaal links
- Foto van Ramon hangen er nog posters voor de ramen boven

Haha :bonk:

Dit jaar houden jullie toch weer een demo Ramon?
Had je daar al wat meer informatie over? Bijvoorbeeld de datum?

Beste Jeroen,

We zijn op dit moment erg druk bezig met de voorbereidingen voor het aankomende verkoopseizoen. Binnenkort kan ik meer vertellen over hoe en wat. Een ding is zeker, we gaan weer knallen dit jaar! :D

Hou het in de gaten, het is het absoluut waard! :wink:

Als er nog meer vragen zijn hoor ik het graag!

Groetjes! :bye:

In het topic over de Mega Boost van Dynasty las ik iets over 35% korting.
Hoe zit dit precies? :)

Vorig jaar had Vuurwerkland-Steenbergen speciaal voor de Vuurwerkcrew-leden een speciale kortingsactie georganiseerd:D

je kon per prijsklasse een bepaald percentage aan korting krijgen. Zo kreeg je vanaf €1000,- een korting van 35% en betaalde je uiteindelijk nog maar €650,-, en kreeg je voor 1000 euro vuurwerk.

Top actie was dat, zelf ook goed van geprofiteerd!:D Hoop stiekem wel weer dat ze dit jaar weer zo een actie hebben. megakorting en een assortiment waar je U tegen zegt, wat wil een freak nog meer?!:shocked:

Ik wil niet op de feiten vooruit lopen maar zolang Vuurwerkland Steenbegen niet heeft aangegeven om in 2010 weer een (kortings-)actie voor leden op te zetten, kunnen wij er ook niet vanuit gaan dat dit weer gaat gebeueren. Dit bedoel ik alleen maar om teleurstellingen te voorkomen. Uiteraard hoop ik ook weer op een leuke actie in samenwerking met Vuurwerkland Steenbergen.

In het topic over de Mega Boost van Dynasty las ik iets over 35% korting.
Hoe zit dit precies? :)

Het is nog niet rond wat voor actie we dit jaar gaan doen, en of de percentage's wel hetzelfde blijven.

Zodra we weten wat de bedoelingen zijn zullen wij samen met Vuurwerkcrew dit bericht naar buiten brengen!

Nog hééééél even geduld dus! :)

Bedankt voor je toelichting Ramon.
De actie van vorig jaar heeft veel leden gelukkig gemaakt.
We wachten rustig af wat er dit jaar gaat komen.

Hey.
Ik wou even wat vragen.
Vanaf wanneer gaat de webshop van Vuurwerkland-Steenbergen open?
Bij voorbaat dank!

Back
Bovenaan