Vuurwerkland Steenbergen

Heb zojuist m'n bestelling afgerond bij Vuurwerkland Steenbergen en ik kan niet anders zeggen als: TOP TOP TOP!!!

Snelle reacties op je vragen, snel een nieuwe prijs doorgekregen voor m'n bestelling en wederom snelle reacties op m'n vragen.

Is ECHTE SERVICE dit! Heb nog niet vaak een bedrijf meegemaakt welke zulke kortingen geeft en daarbij ook nog eens echt goede service verleent.

Kort samengevat; Prijs/kwaliteit/service: een dikke 10!!!

Ga zo door Ramon zou ik zeggen.

Ben het helemaal met je eens Stukker65.
Wat wordt je hier goed geholpen, echt een perfecte winkel.
Groot assortiment met veel top collectie's met zeer leuke kortingen.
Ik heb mijn bestelling vandaag gemaakt, en ben zeer tevreden hoe het gegaan s.

Tot de 29ste van december.

en heel gek vraagje hoor maar .
is er ook een optie om je besteling te kunnen laten bezorgen als dat moet :shy: ???

en heel gek vraagje hoor maar .
is er ook een optie om je besteling te kunnen laten bezorgen als dat moet :shy: ???

Dat zou pas service zijn, maar denk niet dat ze zooo gek zijn. Ik doe het wel voor je tegen een heeeele riante vergoeding ;)

Nog een week en dan zijn de laatste prijzen bekend, kan ik de bestelling definitief maken :D :D

die stuntprijzen zijn nog lager als andere jaren.
200 kanonslagen voor 0.75 in plaats van 1 euro
50 wondertollen voor 1 euro in plaats van 1.25
enzovoorts

ik wil egt heel graag naar deze winkel maar ik woon in den haag en dna m,oet ik met auto 1 uur en 10 minuten rijden dus ik mag misschien niet:(
Maar egt super prijzen en als ik deze reacties lees verheug ik me alleen maar meer op om hier te halen.

mischien ben ik erg traag van begrip . :bonk: maar toch wil ik wat vragen
is het nou per persoon boven de 16 kilo of per persoon van boven de 16 jaar
10 kilo per persoon

Klopt als een bus. Personen boven de 16 jaar mogen alleen vuurwerk meenemen uit een winkel. Wat er daarna mee gebeurd is volgens mij niet meer het probleem van de winkel maar van de personen zelf. Per huishouding mag er officieel ook maar 10KG vuurwerk worden opgeslagen.

Door het grote assortiment van Vuurwerkland Steenbergen weet ik echt niet wat ik nou allemaal ga bestellen. Heb meerdere lijsten gemaakt en kom er nog elke keer niet uit. Ga er zo echt goed voor zitten.

Dat wordt dan ook een stukje rijden voor je ;)

De stuntprijzen zijn meer dumpprijzen, eeerg laag!! :)

Inderdaad een eind rijden. Maar die kosten hoop ik eruit te halen. En het assortiment is ook goed genoeg om erheen te gaan. Zo wil ik zeker alle Event Cakes en of ik nu naar Steenbergen rijd of naar Almelo maakt het voor mij niet meer uit. Rijd die dag toch ook nog naar Duitsland toe dus benzine verpil ik toch al.

De site staat bij mij niet meer geregistreerd?

Deze domeinnaam is geregistreerd bij Yourhosting
en nog niet doorgelinkt naar een ander internet adres.
Registreer uw .nl-domeinnaam NU VOOR € 4,75

Zoek in Google: Zoek een domeinnaam:
Voer uw zoekwoorden in Zoekformulier verzenden
. nlcominfobiznetorgbedeorg.ukco.uktvnu

Laatst bewerkt:
Klopt als een bus. Personen boven de 16 jaar mogen alleen vuurwerk meenemen uit een winkel. Wat er daarna mee gebeurd is volgens mij niet meer het probleem van de winkel maar van de personen zelf. Per huishouding mag er officieel ook maar 10KG vuurwerk worden opgeslagen.

Door het grote assortiment van Vuurwerkland Steenbergen weet ik echt niet wat ik nou allemaal ga bestellen. Heb meerdere lijsten gemaakt en kom er nog elke keer niet uit. Ga er zo echt goed voor zitten.

Inderdaad een eind rijden. Maar die kosten hoop ik eruit te halen. En het assortiment is ook goed genoeg om erheen te gaan. Zo wil ik zeker alle Event Cakes en of ik nu naar Steenbergen rijd of naar Almelo maakt het voor mij niet meer uit. Rijd die dag toch ook nog naar Duitsland toe dus benzine verpil ik toch al.

De site staat bij mij niet meer geregistreerd?

Mmm.. hier ga ik snel achter aan.
EDIT : is een server probleem, binnen een uurtje is het opgelost!

www.vuurwerkshop-steenbergen.nl, kun je hem nu ff op bekijken!

Laatst bewerkt:
Erg mooie folder met een super assortiment!
Ik snap alleen niet waarom het nou weer nodig om van die onzettend misleidende "van-voor" prijzen te noemen.
't Lijkt een koopje maar het is gewoon de adviesprijs.

Dat is natuurlijk marketing he, naja laat de rest van de mensen maar meer betalen als ze dat willen, des te meer korting blijft er voor ons over:wink:

Folder vind ik er erg goed uit zien, bedankt Ramon!

Erg mooie folder met een super assortiment!
Ik snap alleen niet waarom het nou weer nodig om van die onzettend misleidende "van-voor" prijzen te noemen.
't Lijkt een koopje maar het is gewoon de adviesprijs.

Die van voor prijzen bij bijvoorbeeld Barely legal en Beko artikelen komen rechtstreeks van de importeur.

In de folders van deze leveranciers staat dit ook zo vermeld. :wink:

Onze showroom is bijna klaar, morgen komen er nog een aantal dummy's binnen dus voor de gene die interesse hebben zaterdag te komen kijken, er is genoeg te zien! :D

Back
Bovenaan