Vuurwerkland Steenbergen

Bij de megastunt staan 2 soorten rotjes een gewoon de normale en een met super knal maar er staan dezelfde plaatjes. wat voor rotjes zijn het dan?

Prachtige folder is het geworden! Ik heb de folder helaas niet ontvangen omdat ik een nee\nee sticker op me brievenbus heb zitten. Maar ik ga hem zeker ff ophalen!

inderdaad mooie folder.
en de schietlijst ziet ook heel erg mooi uit, enig minpuntje is dat er niet zo veel nieuwe producten geschoten worden. maar de degene die geschoten worden zijn wel hele goede.

kan iemand mij uitleggen hoe ik moet bestellen als ik van de kortingsactie wil profiteren?

het is mij een beetje onduidelijk:shocked:

alvast bedankt:)

killerdome

kan iemand mij uitleggen hoe ik moet bestellen als ik van de kortingsactie wil profiteren?

het is mij een beetje onduidelijk:shocked:

alvast bedankt:)

killerdome

Dag Killerdome.

Je doet gewoon via de site van Vuurwerkland Steenbergen je bestelling. Bij het betaalgedeelte kies je bank/giro. Als je dit eenmaal gedaan hebt en besteld mail je naar vuurwerkland steenbergen dat je aan de VWC actie mee doet en dat je besteld hebt met bestelnr... Je krijgt dan z.s.m. een mailtje terug van VWL Steenbergen met het totaalbedrag inclusief de korting. Dit totaalbedrag maak je over en dan kan je op de dag die je gekozen hebt je vuurwerk ophalen.

Hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd.:wink:
Succes!

prijs.JPG

Bestelling gedaan!

Bestelling gedaan!

Voor het eerst bij Vuurwerk Steenbergen besteld.....ben benieuwd. Twee jaar terug bij Katan besteld, vorig jaar de Pronk lijn gekozen, nu van alles wat. Heb ruim voor 600,- euro besteld, nu wachten we op de nieuwe rekening ivm de 30% korting actie voor leden van vuurwerkcrew. Het was wel een gigantische opgaaf dit jaar te kiezen, man wat hebben ze er achterlijk veel keus......wel fijn dat bijna elk product voorzien is van een filmpje zodat je een idee krijgt van hetgeen je besteld. Ben wel onder de indruk van de Event Cake's, mooie uitwerking, goede prijs.....het liefst had ik ze allemaal gekozen maar gezien mijn budget toch uiteindelijk er maar twee besteld. Event cake 1 & 4. Nu maar wachten tot het zover is.....! Dit jaar maar naar twee verschillende vuurwerkwinkels toerijden is ook wel eens lekker, ergens anders heb ik zinkpijlen besteld. Lekker hoor zo'n winkel met zoveel keuze en zo'n goede actie!!

:bye: Groet, Dontmind

Nadat de silver salute is uitverkocht zag ik via de website dat ook de rocketboom is uitverkocht.

Zo zie je maar weer dat het met de top producten snel gaat!

Woon in Breda maar toen ik het assortiment zag van vuurwerkland steenbergen was ik meteen verkocht! nou nog me moeder, gelukkig heb ik haar over weten te halen omdat ze zelf ook zag hoe goed die winkel was.
ik bedoel alles wat op vwc wordt aangeprezen hebben ze daar.

zie:
hardste thunderking? ==> BINKIE ===> en ja hoor die hebben ze
hardste knalpijl? ===> extreme bang rockets of sun worrior rockets ===> en ja ook die hebben ze.

zo kan ik nog vele voorbeelden geven!

dit is mijn eerste keer dat ik er haal hoop dat mijn vertrouwen niet word beschaamd!

later

Ook hier iemand uit Breda.
Na jarenlang bij een vaste dealer besteld te hebben, omdat mijn pa dat graag wilde, ben ik sinds 2 jaar zelf maar is gaan rondkijken.
Ik kwam bij Vuurwerkland Steenbergen uit vanwege de kortingsactie.
Kreeg de mail van VWC en dacht, laat ik de site maar is even bekijken.
Ik ben niet iemand die zich persee aan een bepaald merk of dealer houdt, ik wil gewoon goed vuurwerk voor een goede prijs.
En tja, dat je dan een half uur á 3 kwartier moet rijden om in Steenbergen te komen, dat heb ik er graag voor over.
Goed spul, verstand van vuurwerk, goede service en vriendelijk personeel.
Alles waaraan een vuurwerkzaak zich kan onderscheiden van andere, en dat doet Vuurwerkland Steenbergen uitstekend.
Een aantal weken geleden een bestelling van bijna €900,- gedaan.
De producten bij Vuurwerkland Steenbergen is dat bedrag ook zeker waard, vooral vanwege de eerlijke service die ervoor zorgt dat je geen miskoop doet.
Morgen komt er nog een bestelling van een kleine €400,- die kant op, dus ik denk dat we de 29e maar met 2 auto's richting Steenbergen rijden, maar dat heb ik er voor over.
Zoals ik al zei, als ik het ene jaar ergens vuurwerk koop, wil dat niet zeggen dat ik dat het jaar erop weer doe, maar ik denk dat Vuurwerkland Steenbergen hier toch een stokje voor zal steken.
Succes tijdens de 3 laatste dagen, en een knallend nieuwjaar gewenst.

Mensen opgelet!

De populaire Rocket Boom en Silver Salute zijn zoals de meeste van jullie al hebben gezien uitverkocht.

De meeste silver salute's worden gewoon uitgeleverd, máár ; Door een fout in het systeem van Beko hebben wij 0 kartons rocket boom mogen ontvangen. Wij balen hier enorm van want ze zijn enorm populair en het zijn ook nog eens super pijlen! Voor de gene die Rocket Boom pijlen hebben besteld, denk alvast goed na wat voor vervanger je hier voor wilt hebben, dit kan dan tijdens het afhalen worden aangegeven.

Onze excuses voor het ongemak, wij balen hier zelf ook enorm van maar hopen jullie zo voldoende te hebben geinformeerd!

ik vind het heel netjes dat jullie ons op tijd inlicht en een nieuwe keuze laten maken. want de meeste winkels zeggen dit soort dingen niet en beslissen dan wat de vervanger wordt . wat in sommige gevallen een nare verassing kan zijn

Tot nu toe ook erg tevreden over de service. Dit was ook een reden om dit jaar hier te bestellen, de goede verhalen die hier beschreven worden. Ook na de gedane bestelling, twee maal een emailtje gestuurd met een vraag, twee maal vlot een nette email terug mogen ontvangen. Tot op heden qua service de beste vuurwerkwinkel die ik heb meegemaakt.

Dat is dan weer jammer, dat er geen Rocket Boom pijlen zijn. Had hier toch 8 pakken van besteld.

Iemand die zo een goede vervangend pijlenpakket weet?

@ TenJ: 2x Killing Arrow van Dynasty.

Heb een flinke bestelling geplaatst bij vuurwerkland vanwege hun ruime aanbod en service tot nu toe waar ik erg over te spreken ben. Denk dat tevens de freak actie een goede zet is geweest. Mij zullen ze in ieder geval wel zien de 29ste!

Mannen, ik heb nog leuk nieuws.

Wij hebben tijdens de losse verkoop nog de volgende cake's van Bonfireworks te koop :

- Pina Colada
- Sunrise
- Outrageous

- Midnight Delight
- Wodka Blue
- City Lights
- Gorgeous
- Earthquake
- Splitting Comets
- Spring Flower

Wees er snel bij want op=op ! :bye:

Topnieuws!
Krijg je als je al boven de 1000 euro hebt besteld hier ook nog 35% korting op? En moet je reserveren of kan je ze gewoon kopen tijdens de losse verkoop?

Back
Bovenaan