Vuurwerkland Outlet Groningen

Die prijzen! Paradijsje voor vuurwerkliefhebbers! Voor mij helaas te ver! Ik wens iedereen morgen een succesvolle koopavond toe! Al ben ik bang dat vele toch in teleurstelling zullen achterblijven door de beperkte voorraad! Zal wel ontzettend hard gaan! Happy hunting iedereen!

Leuke acties alleen erg jammer dat ze er zo vroeg ermee beginnen zo snel kan ik niet sparen :cry:

Daarom heb ik de laatste 2 jaar geleerd om een goed budget over te houden in januari/februari en dus niet meer een vermogen uit te geven in December! Enkel wat nieuwe cakes er bij te kopen! Je weet dat de early bird acties vanaf 2 januari weer van start gaan!

Ik hoop dat ik wat kan bemachtigen ... Zal snel gaan vrees ik. Kom uit Overijssel overigens ... :D

helaas is voor mij 290 km enkel een beetje te ver weg, super prijzen.
voor allen die er wel kopen, veel plezier en succes vanavond met kopen

Geweldige prijzen en ook een hele hoop producten, liefst 97 van enkel Rubro.
Dat zal een gekkenhuis worden over een paar uurtjes.

Starpalm zou raar zijn als ze de king crown w glitter en de addicted to gold voor 70euro per doos wegdoen. 4 seasons klinkt erg onlogisch. Wat is de meerwaarde van een mysterybox als het niet goedkoper is dan dezelfde box? Dan kun je m net zo goed gewoon zo uitkiezen

Niemand zegt mee te doen maar om 20:05 is alles weg let maar op.

Denk dat velen dat bewust zeggen om situaties als bij andere winkels te voorkomen dat je bij producten achter het net vist.
Ik ga er van uit dat het net zo'n gekkenwerk wordt als bij andere winkeliers.

Ik wil anders wel even om kwart voor acht bestellen, wil jullie niet in de weg zitten ... :p:D

Back
Bovenaan