Vuurwerkland Outlet Groningen

wat een mooie hobby Luc Rijpma , en weer hele mooie aanbiedingen maar ja de afstand he , heb verleden jaar geprobeerd een paar mensen te charteren om naar greuning te rijden kreeg drie bevestigingen maar kwam er geen 1 op dagen dus daar beginnen we niet meer aan , maar wie weet

vraag me af waarom deze prijzen in het zuiden des lands niet kunnen worden gehanteerd, b.v. bij
Haokan of TP shop.
is een stuk dichter bij huis,is er geen mogelijkheid om een afhaalpunt in brabant te realiseren

Haokan had ook aanbiedingen van rubro, niet allemaal net zo scherp, sommige wel overigens, maar nog steeds voor hele mooi prijzen.

wat een mooie hobby Luc Rijpma , en weer hele mooie aanbiedingen maar ja de afstand he , heb verleden jaar geprobeerd een paar mensen te charteren om naar greuning te rijden kreeg drie bevestigingen maar kwam er geen 1 op dagen dus daar beginnen we niet meer aan , maar wie weet

We hebben een boel klanten vanuit het zuiden, dus misschien is carpoolen en idee? :)

Waanzinnige prijzen op de site!!
Als op = op geld zijn dan de voorraden die nu op de site staan ook de werkelijke voorraden?

Een paar voorbeelden.

4 seasons 8 op vrrd
Immortal gold 7 op vrrd
Addicted to gold 1 op vrrd

Zo ja wordt het heel spannend morgen om 20.00 uur.....voor veel mensen......

Waanzinnige prijzen op de site!!
Als op = op geld zijn dan de voorraden die nu op de site staan ook de werkelijke voorraden?

Een paar voorbeelden.

4 seasons 8 op vrrd
Immortal gold 7 op vrrd
Addicted to gold 1 op vrrd

Zo ja wordt het heel spannend morgen om 20.00 uur.....voor veel mensen......

Dat klopt! Dit is de huidige voorraad stand, deze wordt bij elke verkoop automatisch bijgewerkt.

En inderdaad geldt er op = echt op!! :wink:

Ik weet het nog niet. Ik werk zelf in een vuurwerkwinkel dus mijn vrouwtje haalt trouw al mijn vuurwerk wat ik elders bestel en dit is een aardig ritje enkeltje is 175km.......

Al zei ze net wel geen probleem, gaan we (vrouw + dochter)een uitje van maken. :)

Ik vorig jaar ook geweest naar deze zaak en heb er samen met m'n meisje er meteen een nachtje Groningen aan vast geplakt.

Dan lijkt die 220KM rijden toch ineens een stuk minder veel! :p

Wat een prijzen, wat een prijzen!! Wat baal ik dat ik op het moment geen geld heb... Anders sowieso Buurtass en 4seasons besteld..

Back
Bovenaan