Vuurwerkland Outlet Groningen

Mystery cake lijkt mij ook een erg mooi idee! Voor de freaks met een wat kleiner budget :)
Alleen dan wel maximaal 1 of 2 per persoon, anders is het misschien wel heel snel weg :D

Een mystery box met verschillende artikelen er in (klein spul) van bijvoorbeeld 50/100 euro Zoals de mystery box van vuurwerk orthen.

Ik ga zelf nooit voor mysterieuze pakketten. Wil zelf weten wat ik krijg en haal. Maar ik kan mij goed voorstellen dat er veel mensen bij gebaat zijn. Sowieso is er altijd genoeg keuze daar.
Greetzz

zou ik juist niet willen... dan krijg je spul wat slecht verkoopt... en meestal is dat niet de beste kwaliteit ;)

Hoeft natuurlijk niet he? Is ook maar net hoe de winkel zichzelf op de kaart wil zetten of positieve reclame wil maken. Volgens mij is de mystery box van afgelopen jaar best goed bevallen. Is ook maar net wat je smaak is btw maar en pakket met wat kleine cakes is helemaal niet zo gek :wink:

Leuke ideeën! Gaan we zeker naar kijken wat we er mee kunnen doen! :D

Een extra afhaalpunt in het zuiden komt er eerst nog niet! :wink:

Maandag 1 februari is het zover! :D

Dan gaan we weer los met een vernieuwde website en freakactie!! We beginnen met ramacties op de producten van Rubro!! Langzaam aan zullen we andere leveranciers en acties toevoegen!

Nog een dikke week wachten!! :sint:

Back
Bovenaan