Vuurwerkland Outlet Groningen

Komt de X30 nog weer in 't assortiment? M'n vader en ik willen 'm er graag weer bij hebben. Mooiste fontein van NL.

Om eerlijk te zijn hadden we niet het voornemen om deze weer op te nemen dit jaar Richardus. We gaan er even naar kijken :wink:

Zal de Big 19 van wolff dit jaar nog te bestellen zijn bij jullie? Zie deze graag weer in de straat staan dit jaar.

We hopen hier zo snel mogelijk antwoord op te kunnen geven! :)

Komt de Profi Final nog terug in het assortiment?

Zo ja, wordt het dat dan voor de prijs waar die nu voor staat?

Ik snap dat het nog vroeg is en waarschijnlijk niet alle producten op de site staan. Ik was benieuwd of de single shots van maddog weer terug komen. Deze waren vorig jaar tegen een super prijs aangeboden en gingen best lekker ;-)

Groeten

Voor de betere single shots kan je naar mijn mening dan beetje meer uitgeven en voor de chooet gaan XD goedkoper dan dit vindt je ze echt niet! :thumbsup:

Ook weer een bestelling geplaatst voor t eerst! Ben erg benieuwd, prijzen waren onwaarschijnlijk goed. Tot 29 december :D

29,30 en 31 december beschikbaar?

Wij zoeken voor onze vuurwerkwinkel in Groningen nog een aantal mensen!

Weet je van aanpakken, heb je geen 9 tot 5 mentaliteit, kan je tegen lichamelijk zwaar werk en vind je het omgaan met klanten een uitdaging!? Dan zijn we misschien opzoek naar jou!

Je werkt drie dagen in een jong team in een unieke branche! De werkzaamheden bestaan uit het uitgeven van bestellingen, het verkopen van vuurwerk, adviseren van klanten, het netjes houden / aanvullen van de bunkers en bestellingen klaar maken.

- Kennis van vuurwerk is een pré
- Rijbewijs B is een pré
- Aantoonbare verkoop ervaring is een pré

Minimale leeftijd 18 jaar

Lijkt het jou iets? Stuur mij even een berichtje!

Wacht ff hoor:

Color Change is op jullie site €29,95 tov €25 op jullie Vuurwerktotaalsite...

Crazy Screamer à €27,50 staat wel op jullie sellout-site maar niet op jullie Vuurwerktotaalsite, terwijl de advies verkoopprijs van dezelfde cake (Crazy Screamers) bij Zena NL €24,95 is...

Ik snap best dat door de loop der jaren de kosten en baten wat gebalanceerd moeten worden (want dat was natuurlijk nooit lang vol te houden) maar de term 'outlet' mag toch wel over de hele breedte consequent worden gehouden. Of is dit toch enkel een 2e verkooppunt met leuke stunts omdat het 1e punt de winsten wel levert?

Wacht ff hoor:

Crazy Screamer à €27,50 staat wel op jullie sellout-site maar niet op jullie Vuurwerktotaalsite, terwijl de advies verkoopprijs van dezelfde cake (Crazy Screamers) bij Zena NL €24,95 is...

Ik snap best dat door de loop der jaren de kosten en baten wat gebalanceerd moeten worden (want dat was natuurlijk nooit lang vol te houden) maar de term 'outlet' mag toch wel over de hele breedte consequent worden gehouden. Of is dit toch enkel een 2e verkooppunt met leuke stunts omdat het 1e punt de winsten wel levert?

Goedemorgen Richard,

Onze instelling is vuurwerk voor Outlet prijzen. Als onze leverancier aangeeft dat wij onze prijzen moeten aanpassen naar een prijsniveau dan doen wij dat. We mochten tot 7 november met de prijs stunten en dat hebben we gedaan.

Ik weet niet we zijn nog nooit zo goedkoop geweest als dit seizoen, Rubroboxen van €185 voor €65,- bijvoorbeeld.

Dus zie in deze niet wat het met kosten en baten te maken heeft..

Wacht ff hoor:

De prijzen waren (zoals ze zelf hierboven aangeven) tot 7 november een stuk lager dan op de site van importeurs/merken zelf (zena, vuurwerktotaal). Massive voor 17,- color change voor 20, hardstyle box 135 en natuurlijk de bizarre prijzen voor rubro boxen. We hebben echt niks te klagen hoor hier in groningen xD

Goedemorgen Richard,

Onze instelling is vuurwerk voor Outlet prijzen. Als onze leverancier aangeeft dat wij onze prijzen moeten aanpassen naar een prijsniveau dan doen wij dat. We mochten tot 7 november met de prijs stunten en dat hebben we gedaan.

Ik weet niet we zijn nog nooit zo goedkoop geweest als dit seizoen, Rubroboxen van €185 voor €65,- bijvoorbeeld.

Dus zie in deze niet wat het met kosten en baten te maken heeft..

Hè bah, sorry voor die sneer d'r bij, dat was niet netjes en onnodig.

Maar ik vond het opvallend dat de Screamers wel in de outlet zitten en niet in jullie vwtotaal webshop, en dat de prijs van de Color Change in de outlet hóger is dan in de vwt webshop.

Dan koop je toch alleen de producten die wel goedkoper zijn? :p Ik was allang blij dat ze zo gigantisch hadden gestunt met prijzen!

Hè bah, sorry voor die sneer d'r bij, dat was niet netjes en onnodig.

Maar ik vond het opvallend dat de Screamers wel in de outlet zitten en niet in jullie vwtotaal webshop, en dat de prijs van de Color Change in de outlet hóger is dan in de vwt webshop.

Je zult het vast niet zo bedoelt hebben maar ook jij geeft een sneer naar VWLoutlet. Ik kan me voorstellen dat ze enig zins gepikeerd zijn door de manier waarop jij je ongenoegen uit na alle scherpe deals die ze al lange tijd aan ons voorschotelen.

Je zult het vast niet zo bedoelt hebben maar ook jij geeft een sneer naar VWLoutlet. Ik kan me voorstellen dat ze enig zins gepikeerd zijn door de manier waarop jij je ongenoegen uit na alle scherpe deals die ze al lange tijd aan ons voorschotelen.
Huh? Ik zeg toch ook 'sorry voor die sneer erbij dat was onnodig'? Ik beticht niet een ander van een sneer hoor, VWLoutlets reactie op mij was terecht. Had me ff niet onder controle gisteraaf :wink:

Klaaaaar nu, alsjeblieft? :shy:

Back
Bovenaan