Ten eerste de allerbeste wensen voor 2021! De kruitdampen zijn gaan liggen. Weer thuis van een onvegetelijk avontuur. Met 4 stookmaten enkele dagen vertoeft in Duitsland. Samen met Airforce, Nimu_95 en Snor, van te voren al een huisje kunnen boeken vlak over de grens in Duitsland. Veel besteld in Duitsland wat we gelukkig met KVK konden afhalen.
Onze oud en nieuw beleving:
De 29ste en de 30ste ging het allemaal goed, heel veel bestellingen nog op kunnen halen. Alles goed kunnen voorbereiden. Dikke projecten gemaakt en alles doorgelont. Maar toen kwam de 31ste. We begonnen hier bij het huisje met cat1. Toen kwam er al een vrouw die over de zeik was, dat haar paarden er last van hadden. Die Heidi (eigenaresse) zei dat het wel meeviel. Toen zijn we paar km verderop gaan stoken in het bos. Was geen boerderij in de buurt. Na een half uur kwam er blijkbaar een bewoner van verderop om ons te vertellen te vertrekken voordat hij de politie zou bellen. Toen weer terug naar het huisje. Toen weer de auto volgeladen en op zoek naar een geschikte afsteeklocatie. Dat was zeer moeilijk, overal stonden er boerderijen en overal hadden ze dieren.
Toen maar terug naar het huisje en gaan eten. Toen heb ik via google maps nog een locatie gevonden 20 minuten van hier, vlakbij de NLse grens waar echt geen boerderij in de buurt stond. Maar toen we daar 2 boxen stookten, kwam er ook een auto opeens voorbij racen die uit een zandpad kwam. Reed ons wel voorbij maar voelde niet goed. Toen op en neer naar het huisje om ons mega project op te halen en te schieten, viel 4x stil maar was nog wel heel dik. Maar die andere jongens waren best bang dat er weer boze bewoners zouden komen. En we hadden nog zoveel vuurwerk.
Toen vernam ik van anderen dat er in NL veel gestookt werd en heb ik gezegd, waarom laden we niet 2 autos vol met de grootste blokken die we hebben en gaan naar Winterswijk. Zo geschiedde en om 23:55 waren we daar. Toen na het 00:00 moment op een kruispunt blok na blok afgestoken. Steeds meer mensen kwamen buiten die het zeker ook waardeerde. Maar kwamen ook vaak politie-auto's langs racen en het was bijna onmogelijk om niet op heterdaad te worden betrapt. Maar ik had geluk en toch nog zo'n 10 dikke blokken/projecten af te steken. Dik applaus erna en gelukkig nog een goed gevoel aan over gehouden.
De eerste filmpjes: